- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

قرعه کشی دورنهایی مقدماتی جام جهانی درآسیا

قرعه کشی دور چهارم و پایانی رقابت های فوتبال انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ در قاره آسیا امروز برگزار می شود و ۱۰ مدعی صعود به جام جهانی حریفان اصلی خود را خواهند شناخت.


 به گزارش کنفدراسیون فوتبال آسیا از کوالالامپور ، در این مرحله از رقابت ها ۱۰ تیم ملی عراق ، اردن ، کره جنوبی ، لبنان ، ازبکستان ، ژاپن ، استرالیا ، عمان ، ایران و قطر حضور دارند که در در دو گروه ۵ تیمی تقسیم بندی می شوند.
 قرعه کشی دور چهارم و پایانی مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ در قاره آسیا روز جمعه ۱۹ اسفند در خانه ای اف سی در کوالالامپور مالزی برگزار خواهد شد.
 ای اف سی سید بندی این دور را بر اساس آخرین رده بندی فیفا – ماه مارس ۲۰۱۲ – اعلام کرد. بر این اساس استرالیا به همراه کره جنوبی به عنوان سید یک و سر گروه انتخاب شده اند.
 ژاپن و ایران سید دوم هستند ، ازبکستان و عراق سید سوم ، اردن و قطر سید چهارم و بالاخره عمان و لبنان در سید پنجم قرار دارند.
 در این مرحله تیم ها بازی های خود را به صورت رفت و برگشت از سوم ژوئن ۲۰۱۲ تا ۱۸ ژوئن ۲۰۱۳ برگزار خواهند کرد.دو تیم نخست هر گروه مستقیما به جام جهانی صعود خواهند کرد.
 تیم های سوم هر دو گروه در مرحله پنجم ( پلی آف) انتخابی قاره آسیا به صورت رفت و برگشت روزهای ششم و دهم سپتامبر ۲۰۱۳ به مصاف هم خواهند رفت.تیم برنده در مرحله پلی آف نیز در دو بازی رفت و برگشت به مصاف نماینده پنجم منطقه آمریکای جنوبی می رود.