- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

پولادی: الهلال به دنبال ۳ امتیاز بود

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌توانستیم پس از ۱۰ نفره شدن الهلال، این تیم را شکست دهیم اما آنها در خانه قدرتمند و دونده ظاهر شدند.


 مهرداد پولادی درباره بازی مقابل الهلال عربستان و تساوی یک بر یک در ریاض اظهار داشت: قبل از بازی  می‌دانستیم که الهلال تیمی فرصت طلب و حرفه‌ای است و به همین دلیل سعی کردیم ۲۰ دقیقه اول حملات آنها را خنثی کنیم که خوشبختانه موفق بودیم.

 وی افزود: سپس با فرصتی که به دست آوردیم بازیکنان فرصت طلب ما یک پنالتی را به دست آوردند که با هنرنمایی علی کریمی به گل تبدیل شد. در این میان نباید از اخراج بازیکن حریف گذشت، البته به نظر من ۱۰ نفره شدن الهلال باعث شد تا آنها انگیزه بیشتری با توجه به جو عجیب ورزشگاه و دورندگی آنها به وجود آید.

 پولادی ادامه داد: به نظرم در اولین قدم گرفتن یک امتیاز در عربستان مقابل تیم حرفه‌ای الهلال بد نبود؛ امیدوارم بتوانیم در بازی مقابل الشباب به ۳ امتیاز بازی برسیم و سرگروهی خودمان را حفظ کنیم. بسیار خوشحالم که در این بازی حساس دنیزلی به من اعتماد کرد و مرا در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار داد و امیدوارم هواداران و کادر فنی از عمکلردم راضی باشند.

 پولادی در پایان درباره عملکرد خط دفاعی پرسپولیس نیز گفت: بالاخره شیث رضایی و محمد نصرتی مدتی بود که به میدان نرفته بودند و من هم تازه کنار این دوستان قرار گرفته بودم، البته روز بدی نداشتیم و همان‌طور که سرمربی الهلال عربستان به این اذعان داشت خط دفاعی ما خوب کار کرد. گل حریف هم بر روی یک ضربه استثنایی بود که به نظرم در کور ترین نقطه دروازه ما فرود آمد.