- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

رضایی:اسطوره‌های پرسپولیس من راتنهانگذاشتند

 

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دست دنیزلی را می‌بوسم که به من اعتماد کرد.


 شیث رضایی اظهار داشت: اول جا دارد از سردار رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس و دنیزلی تشکر ویژه‌ای داشته باشم. همچنین از اسطوره‌های مثل علی پروین، محمد مایلی کهن که همیشه من را مورد لطف خود در این چند ماه اخیر قرار دادند. من دست مصطفی دنیزلی را می‌بوسم که به من دوباره اعتماد کرد.

 وی افزود: از تک تک بازیکنان پرسپولیس تشکر می‌کنم. از مردم خوب کشورم تشکر می‌کنم که دوباره شیث رضایی را در اجتماع و در آغوش خود جا دادند. حرف‌هایی را که بر زبان می‌آورم یک درد و دل من با هواداران خوب پرسپولیس است که باید بدانند چه سختی‌هایی را کشیده‌ام.

 شیث ادامه داد: خدا را شکر می‌کنم که دوباره پیراهن قرمز را بر تن کردم. در دمای منفی ۸ درجه در سرمای آلمان تمرین می‌کردم و به هیچ عنوان فکر نمی‌کردم دوباره برای پرسپولیس به میدان بروم اما وقتی که این اتفاق افتاد، خدا را بسیار شکر کردم که باز هم به من عزت داد. همین موضوع انگیزه‌ام را بالا برد تا در بهترین شرایط بدنی قرار بگیرم و دوباره برای پرسپولیس به میدان بروم.

 رضایی در خصوص بازی با الهلال گفت: ما برای ۳ امتیاز به ریاض آمده بودیم اما یک امتیاز هم برای شروع خیلی خوب بود. خوشحالم که در بازی تاثیر خوبی داشتیم که مربی حریف هم به این موضوع اذعان داشت.

 وی افزود: ما در بازی برابر الهلال بعد از ۴ ماه در کنار یکدیگر قرار گرفتیم خدا را هزار مرتبه شکر می‌کنم که تیم پرسپولیس موفق بود. اگر ما موفق بودیم شامل همه تیم می‌شود.

 رضایی درباره خطا بر روی شلحو نیز گفت: من و خدای خودم می‌دانم که توپ بازیکن حریف را زدم اما فشار ورزشگاه باعث شد تا داور سوت خطا را بزند. پرسپولیسی‌هایی که روی سکو بودن این صحنه را نیز دیدند اما قسمت این بود و کاری نمی‌شود کرد.

 رضایی ادامه داد: ما در لیگ قهرمانان آسیا برای صعود به مرحله بعد پا گذاشته‌ایم. نیامده‌ایم چند بازی تدارکاتی را انجام بدهیم. مطمئن باشید این دفعه به مرحله بعد صعود خواهیم کرد تا دل هواداران را شاد کنیم.