- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

یاوری:می‌توانیم با سرگروهی‌راهی‌برزیل‌شویم

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: تیم ملی فوتبال ایران می تواند با سرگروهی درگروه نخست، جواز حضور در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را به دست آورد.


  مراسم قرعه کشی مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل امروز در کوالالامپور مالزی انجام گرفت که تیم ملی فوتبال ایران با تیم های ملی قطر، لبنان، ازبکستان و کره جنوبی هم گروه شد.

محمود یاوری روز جمعه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا بیان داشت : تیم ملی کره جنوبی مثل سال های گذشته نیست ضمن اینکه گفته می شود، پارک جی سونگ ستاره کره ا ی تیم منچستر یونایتد انگلیس از تیم ملی خداحافظی کرده است که این خبر می تواند از نظر روحی و روانی بر روی این تیم اثر منفی داشته باشد.
وی بابیان اینکه فوتبال ایران، فراتر از آسیاست، افزود : معتقدم اگر فوتبال ایران در سال های اخیر نتوانسته است شایستگی خود را نشان دهد، مربوط به مسائل داخلی فوتبال کشورمان است.

یاوری در خصوص تیم های دیگر هم گروه ایران اظهار داشت : تیم های قطر و لبنان برای فوتبال ما شناخته شده اند و بارها با این تیم ها بازی کرده ایم، آنها نمی توانند برای ما مشکل ساز شوند اما باید مواظب باشیم قطری ها سرمایه گذاری زیادی روی فوتبالشان انجام داده اند و میزبان جام جهانی هستند.
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران افزود: تیم ازبکستان متکی بر یک فوتبال فیزیکی است که بعد از فروپاشی شوروی فوتبالش پیشرفت کرده است، با این حال با اینگونه تیم ها، تیم های ایرانی بارها چه در سطح ملی و چه در سطح باشگاهی، بازی کرده اند و شناخت خوبی از تیم های ازبکستانی دارند.

وی افزود : قرعه صورت گرفته می تواند خبر خوبی برای فوتبال کشور مان باشد مشروط به اینکه هم خوب حمایت شود و هم خوب برنامه ریزی کنیم.