گام‌های بزرگ مجتمع گاز پارس جنوبی در مسیر مسئولیت‌های اجتماعی
تاريخ ارسال خبر : 9 مارس 2017 | ساعت 10:24 | کد خبر: 36128 | sv308 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” استاندار بوشهر مطرح کرد:مجتمع گاز پارس جنوبی در مسیر ایفای مسئولیت‌های اجتماعی گام‌های بزرگی برداشته است.سالاری

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” به نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی, مصطفی سالاری استاندار بوشهر روز گذشته در جمع کارکنان این مجتمع با حضور وزیر دادگستری و در پنجمین نشست مدیران کل دفاتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات در مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: زحمات و تلاش‌های مجموعه گاز و به‌خصوص متخصصان و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی توانسته است به کشور عزت و سربلندی بخشد.

وی ادامه داد: اکنون شاهد آن هستیم که تمام روستاهای کوچک نیز در طی سال‌های اخیر از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند تا مردم بتوانند به راحتی از این نعمت خدادادی که با دستان متخصصان جوان محقق می‌شود، استفاده کنند.

کارکردن در صنعت واقعا سخت و طاقت فرسا است و ما اکنون شاهد این فعالیت‌ها و رشادت‌های مجتمع بزرگ گازی در کشور هستیم و به خود می‌بالیم که استان بوشهر میزبان این تاسیسات عظیم و سرمایه کشور است.

مصطفی سالاری تصریح کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی در راستای تعامل با جامعه، وضعیت بسیار مطلوب و رضایت بخشی دارد و در این زمینه پیشتاز است و انشالله بتواند این مسیر رضایت‌مندی را ادامه دهد.

وی ادامه داد: پیوند مردم با مجتمع گاز پارس جنوبی که سال‌هاست در کنار هم هستند بسیار خوب است و مجتمع گاز باید مسیر مسئولیت‌های اجتماعی را با همین گام‌های بزرگ ادامه دهد.

این مجتمع توانسته باب مسئولیت‌های اجتماعی که مقوله‌ای بسیار مهم است را به‌طور شایسته آغاز کند و این وضعیت را با همت و تلاش ادامه بدهد. بقیه مجموعه‌ها و شرکت‌های مستقر در منطقه نیز با الگو برداری از مجتمع گاز پارس جنوبی باید در همین مسیر حرکت کنند.

استاندار بوشهر تصریح کرد: مسئولیت‌های زیست محیطی نیز در این مجتمع طبق بررسی کارشناسان به‌طور خوبی پیش می‌رود و اکنون شاهد خاموش شدن اولین مشعل در پالایشگاه‌های مجتمع هستیم.

امیدواریم این روند خاموش شدن مشعل که واقعا با همت متخصصان جوان مجتمع گازی کشور محقق شده، ادامه داشته باشد و در آینده شاهد خاموش شدن مشعل‌های دیگر پالایشگاه‌های مجتمع باشیم.

وی در پایان اظهار داشت: متخصصان و کارکنان مجتمع گازی پارس جنوبی با تلاش‌های شبانه‌روزی توانسته اند به بهترین دستاوردها برسند و این نشان از عزم راسخ این مجتمع در جهت شکوفایی و رونق اقتصاد کشور دارد.انتهای مطلب/م.ج


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ