- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

یادواره ۷ شهید چهاربرج برگزار شد

عسلویه نیوز” یادواره هفت شهید چهاربرج با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.

خبرگزاری فارس: یادواره 7 شهید چهاربرج برگزار شد

به گزارش “عسلویه نیوز” یادواره هفت شهید روستای چهاربرج صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان استانی، شهرستانی و مسئولان محلی بخش آبپخش در چهاربرج باشکوه هرچه تمام برگزار شد.

 

 

 

رئیس شورای اسلامی چهاربرج در این آیین بیان داشت: برگزاری یادواره شهدا از اقدامات مهمی است که در سال ۹۰ در چهاربرج توسط بسیج روستا و با همکاری‌های فراوان خانواده شهدا انجام شده و شورای اسلامی و دهیاری روستای چهاربرج با تمام توان در اجرای هرچه بهتر این برنامه‌ همکاری و تعامل داشته‌اند.

خداکرم روشن‌صفت تاکید کرد: تلاش برای زنده‌ماندن یاد و خاطره شهدا و شهادت در جامعه یک وظیفه و مسئولیت همگانی است و هرکس باید در خور توان و مسئولیت خود در این راستا گام بردارد.

دهیار روستای چهاربرج نیز در آئین برگزاری این یادواره شهدا گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا از مسائلی است که سبب زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه می‌شود و با تمام توان باید در این مسیر حرکت کنیم و هیچگونه کوتاهی و اهمال در این مسیر قابل پذیرش نیست.

ابراهیم فریبرزی اظهار داشت: دهیاری چهاربرج در سال‌های اخیر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره هفت شهید روستای چهاربرج را در دستور کار خود قرار داده و در حد توان اقداماتی در این راستا انجام داده است.

وی افزود: نام‌گذاری کوچه‌ها و خیابان‌های روستا مزین به نام شهدای گرانقدر و گرانسنگ روستا یکی از اقداماتی است که دهیاری مورد توجه قرار داده و اقدامات لازم را در این راستا انجام داده است.

فریبرزی ادامه داد:‌ نامگذاری اماکن و فضاهای عمومی به نام شهدا یکی از مسائل مهمی است که سبب ماندگاری بیش از پیش نام‌، یاد و خاطره شهدا در جامعه می‌شود و گروه‌های هنری، ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و … باید این امر مهم را در انجام کارها و فعالیت‌های خود مورد توجه قرار دهند.

فارس/