- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

راهیان نور راهکار ارزشمند مقابله با جنگ نرم است

عسلویه نیوز” فرمانده سپاه عسلویه گفت: راهیان نور راهکار ارزشمند مقابله با جنگ نرم است.

خبرگزاری فارس: راهیان نور راهکار ارزشمند مقابله با جنگ نرم است

به گزارش “عسلویه نیوز” احمد ملکوتی صبح امروز در آیین تجلیل از دست‌اندرکاران راهیان نور در عسلویه اظهار داشت: بسیج و سپاه از ابتدای شکل‌گیری انقلاب نقش مهمی در موفقیت نظام اسلامی داشته و بسیجیان همواره برای اعتلای کشور گام برداشته‌اند.

 

 

 

 

وی افزود: افتخارات بسیجیان و رزمندگان بسیار زیاد و ارزشمند است و روز به روز نیز این افتخارات بیشتر روشن می‌شود و باید از افتخارآفرینان جبهه‌ها همواره تقدیر کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه عسلویه ضمن گرامیداشت حماسه هشت سال دفاع مقدس و یادآوری خاطرات شهیدان گرانقدر و رشادت‌های آنها خاطرنشان کرد: اگر امروز در آسایش و امنیت بسر می‌بریم و آبرو و عزتی در جوامع جهانی به دست آورده‌ایم به خاطر خون پاک شهیدان است و ما مسئولیت سنگینی در قبال خون شهدا و راه امام شهدا بر عهده داریم.

ملکوتی تصریح کرد: با تقویت کاروان‌های اعزامی راهیان نور و درس گرفتن از شهدا، می‌توانیم جوانان را از گمراهی و تهاجم فرهنگی نجات دهیم.

وی اضافه کرد: بدون تردید اردوهای راهیان نور برای مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم یک راهکار ارزشمند است که انتظار داریم این اردوها تقویت شوند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه عسلویه نیز در این آیین اظهارداشت: هدف ما تقدیر از مربیان اردو نیست بلکه هدف اصلی تجلیل از مربیان فرهنگ ایثار، شهادت، شهامت، امام‌شناسی، مرجع شناسی و درس عاشورا است.

اسماعیل احمدی تصریح کرد: وقتی دانش‌آموزان ما در دل‌نوشته‌های خود به این زیبایی فرهنگ شهادت و دین‌شناسی را بیان می‌کنند مرهون برنامه خوب راهیان نور است.

وی اضافه کرد: یکی از اهداف کلان سند تحول بنیادین و مطالبات مقام معظم رهبری این است که معلم و مربی دیگر به عنوان دو واژه تفکیک شده از هم نباشد، بلکه معلم باید هم تعلیم دهنده و هم تربیت کننده باشد.

در این آیین از تمام مربیان و همراهان کاروان راهیان نور منطقه عسلویه تقدیر شد.