- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

مورینیو پاسخ گواردیولا را داد

مورینیو سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از پیروزی مقابل بتیس پاسخ اظهارات پپ گواردیولا را داد و گفت: من اشتباهاتم را پنهان نمی کنم؛ شاید دیگران از من باهوش ترند.


  به گزارش سایت باشگاه رئال مادرید، این تیم شنبه شب در جریان رقابت های لالیگا رئال بتیس را ۳ بر ۲ شکست داد.

گواردیولا سرمربی بارسلونا چندی پیش گفته بود سرمربی سابق چلسی در رفتارش صادق نیست به همین دلیل این مربی ۴۹ ساله پرتغالی بعد از مسابقه با بتیس اظهار داشت: حرف های گواردیولا طبیعی است. اما همانطور که همه می دانند من پر از عیب و نقصم ولی تصمیم گرفته ام اشتباهاتم را پنهان نکنم. به خاطر همین نقایصم است که چیزهایی که دوست ندارم را می گویم. در حالیکه دیگران از یک نفر سوم استفاده می کنند.

مورینیو در ادامه به ”ادواردو ایتورالده” داور دیدار رئال مادرید و بتیس تبریک گفت. این داور در بین دو نیمه به دلیل آسیب دیدگی تعویض شد اما به عنوان داور چهارم به کارش ادامه داد.

وی همچنین در مورد نتیجه بازی هم خاطر نشان کرد، به دلیل عملکرد خوب خط حمله بتیس و فلسفه مربیگری ”پپ مل” در این بازی، تساوی نتیجه منصفانه تری بود.

سرمربی رئال مادرید گفت: بعضی اوقات بهتر است بیشتر دفاعی بازی کنید تا کنترل مسابقه را در دست داشته باشید اما در بازی دیشب هیچیک از تیم ها دفاعی نبودند. به همین دلیل مساوی نتیجه بهتری بود. بتیس تیم بزرگی نیست اما همانند دیدار با بارسلونا در کوپا دل ری، خیلی خوب بازی کرد. فلسفه مربی آنها فوق العاده است.

رئال مادرید پس از این پیروزی به عنوان صدرنشین جدول رقابت های لالیگا در فاصله ۱۳ امتیازی نسبت به بارسلونا قرار گرفت.