- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

مجوز واحد بین‌الملل دانشگاه خلیج‌فارس در جنوب استان بوشهر اخذ شد

عسلویه نیوز نماینده دیر، کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی گفت: مجوز واحد بین‌الملل دانشگاه خلیج‌فارس در جنوب استان بوشهر اخذ شد.

خبرگزاری فارس: مجوز واحد بین‌الملل دانشگاه خلیج‌فارس در جنوب استان بوشهر اخذ شد
 
 

 

 

به گزارش “عسلویه نیوز” عسکر جلالیان بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح پارک علم و فناوری بندر کنگان با تقدیر از حضور حماسی ملت وفادار ایران اسلامی در دوازدهم اسفند و تبریک به منتخب مردم گفت: حماسه ملت برگ زرین دیگری در افتخارات این ملت بود.

وی افزود: امیدوار هستیم این حضور گسترده مسئولیت خدمت‌گذاران مردم را مضاعف کند و شاهد بهبود وضعیت خدمات‌رسانی باشیم.

عضو فراکسیون دانشگاهیان مجلس با اشاره به افتخارات ایران اسلامی در حوزه علم و فناوری گفت: نشاندن هواپیمای بدون سرنشین آمریکا توسط جوانان نخبه ایرانی نقطه کوچکی از توان بالای دانشمندان جوان کشور است که به جهانیان عرضه شد.

جلالیان در بخشی دیگر با اشاره به نشست نماینده مردم کنگان، دیر و جم با ریاست جمهوری و طرح ظرفیت بالای حوزه انتخابیه گفت: پس از ارائه گزارشی از وضعیت حوزه انتخابیه، رئیس جمهور محترم ضمن استقبال از این طرح‌ها حمایت قاطعانه دولت را اعلام کرد.

نماینده دیر، کنگان و جم در مجلس یادآور شد: در چهار سال مسئولیت حقیر ۷ مرکز دانشگاهی در حوزه انتخابیه راه‌اندازی شده و مجوز ۱۲ مرکز دانشگاهی دیگر در حوزه انتخابیه گرفته شده است.

جلالیان از اخذ مجوز واحد بین‌الملل دانشگاه خلیج‌فارس در جنوب استان بوشهر خبر داد و گفت:  در سال جاری مجوز احداث دانشکده نفت و گاز، دانشکده HSE، واحد بین‌الملل خلیج فارس، شاخه واحد علوم واحد تحقیقات دانشگاه آزاد و … اخذ شد که با پیگیری مجدانه در راستای تحقق و راه‌اندازی آنها کوشید.

وی با بیان اینکه نباید اتفاقی که در مسجد سلیمان رخ داد در شهرستان حادث شود، گفت: باید به دنبال کارهایی با مزیت ماندگار در شهرستان از جمله بحث کشاورزی در عسلویه، اخند، چاه مبارک، بیدخون، بنک و …بود و از کارهای عاریتی و گذرا اجتناب کرد.

جلالیان بیان کرد: باید از تمام توان و ظرفیت موجود برای رشد و توسعه شهرستان تلاش کنیم و نباید فرصت خدمت‌گذاری را هدر دهیم.