- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

بیمارستان تامین اجتماعی تا پایان نیمه اول سال آینده به بهره برداری می رسد

عسلویه نیوز” پیگیری روند اجرایی بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه طی نشستی با حضور بخشدار عسلویه و مهندس اعتمادی مدیر عامل مدیریت طرح و اجرای خانه سازی ایران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
به گزارش “عسلویه نیوز” در این نشست اعتمادی با تقدیر و تشکر از تلاشهای بخشدار و مسئولین منطقه جهت پیگیری ساخت بیمارستان تامین اجتماعی افزود: بررسی تکمیل بیمارستان در ابتدای سالجاری مقدار ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده و در حال حاضر پیمانکار در حال فعالیت می باشد که روند پیشرفت کار مطلوب می باشد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر مشکل عمده پروژه اتصال شبکه آب و برق می باشد از مسئولین محلی درخواست نمود نسبت به رفع مشکل آب و برق بیمارستان مرتفع نمایند.
وی اظهار امیدواری نمود که ساختمان بیمارستان تامین اجتماعی تا پایان نیمه اول سال آینده تکمیل و مورد بررسی قرار گیرد.
در ادامه نادری بخشدار عسلویه با تشکر از پیگیری و تلاشهای صورت گرفته توسط مسئولین ارشد تامین اجتماعی جهت تکمیل بیمارستان،احداث بیمارستان را بعنوان مهمترین نیاز و مطالبه اصلی مردم منطقه برشمرد و ابزار امیدواری کرد: با تلاشهای و جدیت مسئولین فعلی تامین اجتماعی شاهد می باشیم در آینده نزدیک بیمارستان سریعترتکمیل،تجهیز و مورد استفاده شهروندان قرار گیرد.
وی با بیان اینکه این بیمارستان علاوه بر اینکه می تواند مشکلات بهداشتی درمانی شهروندان بومی منطقه را مرتفع نماید نقش بسزایی در خدمات رسانی به کارکنان و کارگران شاغل در شرکتهای منطقه ایفا خواهد نمود.
ایشان تاکید کرد که مشکلات آب و برق بیمارستان مذکور به صورت جدی مورد پیگیری قرار خواهد گرفت تا هیچگونه وقفه ای در روند اجرای پروژه حاصل نگردد.