- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

گردآوری آثار شهدا و جانبازان دشتستان در فضای مجازی

کامبیز یگانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: شهدا و جانبازان و ایثارگران حق بزرگی بر گردن جامعه و کشور دارند و زنده نگه داشتن یاد و نام این عزیزان امری مهم است.

وی افزود: تکریم خانواده شهدا مهم‌ترین وظیفه مسئولان و مردم در همه ایام است و باید با این کار دین خود را به شهدای پرافتخار ادا کنیم.

معاون فرهنگی و روابط عمومی بنیاد شهید دشتستان خاطرنشان کرد: یکی از اهداف این سازمان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ‌سازی این مکتب در بین اقشار مختلف جامعه است.

یگانه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند” زنده نگاه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست” یادآور شد: اگر فرهنگ شهادت را گسترش دهیم دشمنان در تهاجم فرهنگی با شکست مواجه می‌شوند.

وی از چاپ کتاب و گردآوری جامع آثار شهدا و جانبازان در فضای مجازی خبر داد و گفت: اداره بنیاد شهید دشتستان، آثار شهدا و جانبازان ۷۰ درصد شهرستان دشتستان را به صورت کتاب چاپ کرده و مصاحبه و آثار شهدا و جانبازان نیز در فضای مجازی گردآوری شده و به صورت مرجع در اختیار عموم قرار می‌گیرد.

این مسئول خاطر نشان کرد: جمع‌آوری آثار آزادگان شهرستان که ۱۴۷ نفر هستند را نیز شروع کرده‌ایم که در سال آینده به اتمام خواهد رسید.

یگانه اذعان داشت: این سازمان با برگزاری یادمان‌های مختلف بین مردم و اقداماتی در راستای پاسداری از خون شهدا، می‌کوشد این حرکت و هدف مهم در بین مردم به تبعیت از نهضت عاشورای حسینی به صورت خودجوش انجام شود.