- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

برگزاری جشن استقبال از نوروز ۹۰ و همایش پلیس همیار در سواحل عسلویه و نخل تقی

جشن استقبال از نوروز ۹۰ در سواحل شهر عسلویه و نخل تقی با حضور نادری بخشدار عسلویه، احمدی رئیس آموزش و پرورش، سروان احمدی و جمعی از مسئولین بخش برگزار شد.

در این مراسم نمادین نادری بخشدار عسلویه با اشاره به اینکه بخش عمده ای از کاهش ترافیک، تصادفات و آسیب های انسانی در چند سال اخیر مدیون پلیس همیار است تصریح کرد: امروز در سراسر کشور شاهد بیش از شش میلیون همیار پلیس و پلیس یار جوان  هستیم که با تلاشهای خود حفظ و سلامتی خانواده ها را بکار می گیرند و در نهایت ادب و احترام قانون و مقررات راهنمایی و رانندگی را به آنها گوشزد می کنند.

نادری با اشاره به عملیات پاکسازی سواحل و محیط زیست از سوی مردم با توجه به نزدیک شدن تعطیلات نوروز ۹۰ خاطرنشان کرد: پاکسازی سواحل را با هدف مشارکت مردم در آغاز تعطیلات نوروز۹۰ آغاز نمودیم و امیدواریم این حرکت تاثیر مثبتی بر رعایت بهداشت سواحل و روحیه مردم داشته باشد.

وی افزود: پاکسازی سواحل و رعایت بهداشت توسط مردم قبل از ورود میهمانان نوروزی به بخش عسلویه باعث تغییر نگرش گردشگران نوروزی و رعایت بهداشت محیط از سوی آنان خواهد شد.

در پایان مراسم برنامه مفرج و دیدنی جشن بادکنک ها ویژه دانش آموزان در سواحل نیلگون خلیج فارس برگزار شد و به شرکت کنندگان هدایایی اهدا گردید.