- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

هشدار کلینتون به ایران از طریق لاوروف

کلینتون این هشدار را به لاوروف در حاشیه نشست روز دوشنبه شورای امنیت ملل متحد درباره سوریه در نیویورک ارایه کرده و از وی خواسته است این پیام را به مقامات تهران منتقل کند.

یک روزنامه روسی در گزارشی مدعی شد که هیلاری کلینتون وزیرامور خارجه آمریکا از همتای روس خود خواسته تا به ایران هشدار دهد که گفتگوهای در پیش روی ایران با قدرت های جهانی درباره برنامه هسته ای اش که در ماه  آوریل برگزار خواهد شد ، آخرین شانس تهران برای جلوگیری از حمله نظامی به تاسیسات هسته ای این کشور است .

به گزارش عصر ایران [1]روزنامه کامرسانت چاپ مسکو در گزارشی که روز چهارشنبه منتشر کرده مدعی شده است که کلینتون این هشدار را به لاوروف در حاشیه نشست روز دوشنبه شورای امنیت ملل متحد درباره سوریه در نیویورک ارایه کرده و از وی خواسته است این پیام را به مقامات تهران منتقل کند.

بنا به گزارش خبرگزاری فرانسه ، کامرسانت در این باره نوشت : کلینتون از لاوروف خواسته است تا به دلیل قطع روابط دیپلماتیک تهران – واشنگتن این هشدار را به مقامات تهران انتقال دهد.

در پی توافق اخیر بین ایران با اعضای گروه ۵+۱ ، قرار است در ماه آوریل دو طرف بر سر مساله هسته ای ایران گفتگو کنند . تا کنون تاریخ دقیق و مکان این گفتگوها مشخص نشده اما دولت ترکیه پیشتر تمایل خود را برای میزبانی این مذاکرات اعلام کرده است .