- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

چهار هزاربلیط فینال جام حذفی برای بوشهریها

 محمد دوانی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از صبح امروز بلیط‌فروشی مسابقه فینال جام حذفی در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر آغاز شده است.
 
 وی ادامه داد: مسابقه فینال جام حذفی باشگاه های کشور ظهر پنجشنبه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار خواهد شد و یک‌سوم بلیط‌های این مسابقه در اختیار تماشاگران بوشهری قرار گرفته است.
 
 رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر از اختصاص چهار قطعه بلیط این مسابقه به تماشاگران بوشهری خبر داد و گفت: برای این مسابقه ۱۲ هزار قطعه بلیط تهیه شده که یک سوم آن به تماشاگران بوشهری اختصاص می یابد، یک سوم برای هواداران استقلال و یک سوم هم در اختیار هیئت فوتبال استان فارس قرار گرفته است.
 
 وی به استقبال خوب تماشاگران بوشهری از بلیط‌های این مسابقه اشاره کرد و افزود: پیش‌بینی می‌کنیم این چهار هزار قطعه بلیط تا عصر امروز توسط تماشاگران بوشهری خریداری شود.
 
 دوانی استان بوشهر را مهد فوتبال کشور معرفی کرد و ادامه داد: فوتبال در استان بوشهر هواداران بسیار زیادی دارد و بسیاری از این هواداران فوتبال عاشق تیم شاهین هستند و برای حمایت این تیم به ورزشگاه حافظیه خواهند رفت.
 
 وی ابراز امیدواری کرد با برتری شاهین مقابل استقلال در فینال جام حذفی و قهرمانی این تیم برگ زرینی در تاریخ فوتبال استان بوشهر رقم بخورد و برای اولین بار در طول تاریخ این استان صاحب نماینده ای در لیگ قهرمانان آسیا شود.