- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

۱۶۰ کلاس درس در عسلویه مهیای مسافران نوروزی است

عسلویه نیوز“بخشدار عسلویه گفت: ۱۶۰ کلاس درس در عسلویه مهیای مسافران نوروزی است.

خبرگزاری فارس: 160 کلاس درس در عسلویه مهیای مسافران نوروزی است

به گزارش “عسلویه نیوز” عبدالله نادری بعد از ظهر امروز در نشست ستاد تسهیلات سفر عسلویه ابراز داشت: مساله مسافرت‌های پایان سال و مسافرت‌های نوروزی از مسائل مهمی است که همواره با فرارسیدن ایام پایان سال بوجود می‌آید و دستگاه‌های اجرایی نیز به موازات این مساله میزبانی از میهمانان نوروزی را یکی از رویکردهای خود قرار می‌دهند.

وی افزود: بخش عسلویه به دلیل دارابودن سواحل و جاذبه‌های گردشگری فراوان و زیبا یکی از مهم‌ترین مناطق گردشگری استان بوشهر و جنوب کشور است که هر ساله مسافران نوروزی زیادی از سراسر کشور به این منطقه مسافرت می‌کنند و این مساله زمینه‌ساز ایجاد مسئولیت‌های سنگین برای اعضای ستاد تسهیلات سفر و مسئولان این بخش است.

نادری بیان داشت: در سال‌های گذشته با همکاری و تلاش مضاعف مدیران دستگاه‌های اجرایی و ادارات بخش توانسته‌ایم به نحو مطلوب وظایف میزبانی از میهمانان نوروزی را انجام دهیم و امسال نیز با برنامه‌ریزی‌های مدون برای دستیابی به این هدف اقدام خواهیم کرد.

این مسئول در همین راستا اضافه کرد: پیگیری مسائل مربوط به اسکان مسافران نوروزی از مسائل مهمی است که از ماه‌ها قبل در این راستا اقداماتی مطلوب صورت گرفته و پیش‌بینی می‌شود در ایام تعطیلات نوروز هیچ مشکلی را در این زمینه شاهد نباشیم و بتوانیم به نحو احسن پذیرای میهمانان نوروزی در این بخش باشیم.

بخشدار عسلویه ابراز داشت: منطقه عسلویه به واسطه موقعیت جغرافیایی خاص و شرکت‌های عظیم پتروشیمی، نفت و گاز، قرار گرفتن در مسیر جزایر دیدنی کیش و قشم و وجود نخستین پارک ملی دریایی نایبند همه ساله میزبان مسافرین نوروزی از اقصی نقاط کشور است.

نادری تاکید کرد: تمام مدارس بخش عسلویه که میزبان میهمانان نوروزی هستند از امکانات رفاهی به نحو احسن برخوردارند و پیش‌بینی می‌شود بتوانیم رضایت تمامی میهمانان نوروزی بخش عسلویه را جلب کنیم.

این مسئول متذکر شد: مدارس این بخش از ۲۸ اسفندماه سال جاری تا ۱۳ فروردین‌ماه پذیرای میهمانان نوروزی هستند و با تلاش صورت گرفته از هم‌اکنون ۱۶۰ کلاس درس در شهرها و روستاهای عسلویه مهیای مسافران نوروزی است.