شرم باد برمردمی که حرمت پیامبرخود را نگه نداشتند
تاريخ ارسال خبر : 14 مارس 2016 | ساعت 11:31 | کد خبر: 34719 | sv204 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” حجت الاسلام شیخ عباس بحرینی ظهر امروزدر جمع عزاداران فاطمی در حسینیه صاحب الزمان (عج) شهرعسلویه از برگزاری مجالس شادی و عروسی در ایام شهادت حضرت فاطمه زهراء(س) به شدت انتقاد کرد.شیخ عباس بحرینی

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” امام جمعه موقت عسلویه در مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در حسینیه صاحب الزمان (عج) این شهر در سخنانی با تسلیت شهادت بانوی بزرگ اسلام فضایل و ویژگی های حضرت زهراء را برشمرد و افزود پاکدامنی، راستگویی، بردباری، عفت و حیا از ویژگی های بارزی است که دخت نبی اکرم(ص) به آن مزین بود و امروز نیز بانوان جامعه ما باید همین خصوصیت ها را به عنوان الگویی والا و ارزشمند، سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

وی به بی حرمتی های اخیر به خاندان عصمت و طهارت اشاره کرد و گفت شرم باد برمردمی که حرمت پیامبرخود را نگه  نداشتند و در ایام شهادت دخترش مجالس شادی و عروسی برپا کردند.

شیخ عباس بحرینی  افزود: ترور شخصیت  های  دینی و قابل احترام مردم  همیشه مورد توجه دشمنان بوده است .

وی به ترور و تخریب شخصیت پیامبر و اهل بیت آن حضرت در طول تاریخ اشاره کرد و افزود از واقعه غدیر به این طرف کینه توزان و دشمنان پیامبر و اهل بیت او را ترور شخصیت کردند و حضرت فاطمه (س) و حضرت علی(ع) و امامان معصوم مورد ظلم و ترور شخصیت قرار گرفتند و این روند تاکنون ادامه داشته و در جریان انقلاب اسلامی نیز شخصیتی چون شهید بهشتی به شدت مورد ترور شخصیت قرار گرفت و چون نتوانستند به این وسیله مردم را از او جدا کنند او را به شهادت رساندند.

امام جمعه موقت عسلویه در پایان سخنان خود از حضور باشکوه محبان اهل بیت و عزاداران فاطمی در تجمع خیابانی و برپایی دسته جات زنجیرزنی و و عزاداری قدردانی کرد .

این مراسم با حضور امام جمعه شهرستان عسلویه جمعی از مسولین و قشرهای مختلف شیعیان و مشتاقان خاندان عصمت و طهارت در حسینیه صاحب الزمان (عج) شهر عسلویه برگزارشد.انتهای پیام/ح.ل


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ