- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

فروش بلیت ۶۰ هزار تومانی فینال جام حذفی

به نقل از ایسنا، در حالی که کمتر از سه ساعت به آغاز دیدار فینال جام حذفی میان تیم‌های استقلال و شاهین بوشهر باقی مانده، بخش اعظمی از سکوهای ورزشگاه حافظیه پر شده و تعداد زیادی از هواداران دو تیم هم در پشت درهای ورزشگاه مانده‌اند.

مسئولان هیات فوتبال استان فارس ورزشگاه حافظیه را به دو قسمت تقسیم کرده‌اند تا سهم هواداران استقلال و شاهین در این بازی یکسان باشد اما در شرایطی که قسمت هواداران استقلال به طور کامل تکمیل شده، بخش زیادی از سکوهای اختصاص داده شده به هواداران شاهین هنوز خالی است. البته هواداران شاهین که بیشتر آن‌ها با ماشین‌های شخصی خود از بوشهر به شیراز آمده‌اند، از ساعات اولیه صبح در اطراف ورزشگاه حافظیه و باغ ملی که نزدیک به ورزشگاه است، مستقر بودند.

درهای ورزشگاه از ساعت ۸ صبح به روی هواداران دو تیم باز شده اما به تدریج به دلیل ازدحام جمعیت ورود هواداران به ورزشگاه با کنترل شدیدتری صورت می‌گیرد. نزدیک به ۴ تا ۵ هزار هوادار در مقابل درهای شمالی و جنوب شرقی ورزشگاه هستند که در این میان تعداد هواداران آبی‌پوش بیشتر است.

نکته جالب، بازار سیاه عجیبی است که در اطراف ورزشگاه حافظیه به وجود آمده به طوری که بلیت ۲ هزار تومانی تماشای این بازی از ۲۰ هزار تومان تا ۶۰ هزار تومان هم فروخته می‌شود. این چیزی است که بعضی از هواداران معترض بوشهری به خبرنگاران ایسنا گفتند. آن‌ها از مسئولان حراست ورزشگاه گله دارند که چرا اجازه نمی‌دهند قسمت مربو ط به آن‌ها در ورزشگاه تشکیل شود.

رقم بالایی که برخی افراد برای فروش بلیت این بازی به خریداران پیشنهاد می‌دهند، در نوع خود بسیار جالب است و حتی در دیدارهای استقلال و پرسپولیس چنین رقمی حتی برای بلیت جایگاه ویژه سابقه نداشته است. قرار است درهای ورزشگاه ساعت ۱۳ بسته شود.