- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

هوادارن در انتظار عیدی پرسپولیس

هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال از روز جمعه آغاز می‌شود و در تنها بازی این روز، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف نفت تهران می رود. این بازی قرار بود همانند سایر مسابقات لیگ روز شنبه هفته بعد برگزار شود، اما بنا به درخواست باشگاه پرسپولیس یک روز جلو افتاد تا بازیکنان این تیم برای بازی در لیگ قهرمانان آسیا مشکل خاصی نداشته باشند.

هر چند این درخواست با اعتراض مسئولان باشگاه نفت تهران مواجه شد و آنها حتی تهدید کردند که روز جمعه بازی نمی کنند، اما در نهایت راضی شدند تا یک روز زودتر مسابقه خود را انجام دهند.

پرسپولیس در حالی بیست و هشتمین مسابقه اش را در لیگ برگزار می کند که در حال حاضر با ۳۵ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار گرفته است. این تیم به رغم اینکه بعد از حضور دنیزلی بازی های نسبتا زیبایی از خود به نمایش می گذارد، اما در کسب نتیجه چندان موفق عمل نکرده است.

مهمترین مشکل سرخپوشان به خط دفاع این تیم و تغییرات مدام در آن بر می گردد. از سوی دیگر مهاجمان این تیم در گلزنی هم عملکرد چندان مناسبی نداشته اند و در هر بازی موقعیت های زیادی را از دست داده اند. آخرین بازی این تیم هم روز دوشنبه مقابل مس کرمان با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا تعداد مساوی های پرسپولیس به عدد ۱۱ برسد.

 
نتایج چشم گیر تیم نفت و قرار گرفتن این تیم در رده چهارم با بازیکنان جوان و با انگیزه از شاگردان حسین فرکی تیم قابل احترامی ساخته است. تیم نفت در آخرین مسابقه خود موفق شد مس سرچشمه را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد تا همچنان در جمع بالانشین های جدول قرار داشته باشد.

بازی رفت این دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود. در پایان این بازی بود که حمید استیلی اعلام کرد اگر مشکل پرسپولیس سرمربی است، حاضر است از این تیم برود. این اظهار نظر جنجالی تا مدت ها به سوژه اصلی رسانه ها تبدیل شده بود. باید دید آیا حسین فرکی می تواند مقابل دیگر سرمربی پرسپولیس یعنی مصطفی دنیزلی هم سربلند از ورزشگاه آزادی خارج شود یا نه. البته پرسپولیس هم سه هفته ای است که طعم پیروزی را نچشیده است. آنها در آستانه سال نو می خواهند طلسم سه هفته ای خود را بشکنند تا هواداران این تیم حداقل امسال را با خاطره خوش به پایان برسانند.