- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

بخشداری عسلویه به بخشداری ویژه ارتقا یافت

 

عسلویه نیوز” فرماندار کنگان گفت: بخشداری عسلویه به بخشداری ویژه ارتقا یافت [1].


به گزارش “عسلویه نیوز”  تیمور یزدان‌شناس ظهر امروز درنشست شورای اداری شهرستان کنگان اظهار داشت: مردم در انتخابات ۱۲ اسفندجلوه زیبایی از مردم‌سالاری را به نمایش گذاشتند و با حضور بی‌نظیر خوددشمنان را ناکام و ناامید کردند.

وی افزود: انتخابات در سلامت کامل برگزار شد و مردم به نظام اسلامی رای دوباره دادند و تبعیت خود از ولایت را اثبات کردند.

فرماندار کنگان با اشاره به اعتبارات مهم کنگان در سال جاری خاطرنشانکرد: در سال ۹۰ و از محل اعتبارات سفر پر خیر و برکت رهبری معظم انقلاب وبودجه شهرستان ده‌ها پروژه در حوزه‌های مختلف در شهرستان با اعتبار قریب۹۰۰ میلیارد ریال در هفته دولت و دهه فجر افتتاح و یا آغاز عملیات اجراییشدند.

یزدان‌شناس افزود: مسیر توسعه شهرستان در دولت عدالت‌محور بسیار هموار شده و آینده‌ای درخشان در انتظار این منطقه است.

رئیس شورای اداری کنگان از ارتقای بخشداری عسلویه به بخشداری ویژه خبرداد و گفت: بخشدار عسلویه از این پس معاون فرماندار و بخشدار عسلویه است ومی‌تواند از دو معاون سیاسی و عمرانی برخوردار باشد.

یزدان‌شناس همچنین خواستار ارتقای فرمانداری به عنوان فرمانداری ویژه شد.

وی در ادامه به برخی دغدغه‌ها در ارتباط با بخش مرکزی اشاره کرد و افزود: حضور نفت و گاز در بخش مرکزی با عنوان پارس ۲ کنگان حضور دائمی صنعت دربخش مرکزی کنگان را تثبیت کرد.

فرماندار کنگان در بخش دیگر خبرنگاران را سربازان گمنام توسعه دانست وضمن تاکید بر همکاری مسئولان با خبرنگاران گفت: به مسئولین توصیه می‌کنمبرابر نقدها آشفته نشوند و موضع تند نگیرند زیرا هدف جامعه خبرنگاری کمک بهمسئولین در راستای خدمت به مردم است.