کنترل و نظارت بهداشتی بر ۴۶۰۰ تن انواع مواد خام دامی در کنگان و عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 16 مارس 2014 | ساعت 12:27 | کد خبر: 30813 | sv166 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کنگان از کنترل و نظارت بهداشتی بر بیش از ۴۶۰۰ تن انواع مواد خام دامی وارده به شهرستان‌های کنگان و عسلویه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، محمد انبارکی‌مطلق بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: رعایت مسایل بهداشتی در تمام امور امری لازم است و باید برای ارتقای سطح بهداشتی اهتمام ورزیم.

وی افزود: رشد شاخص‌های بهداشتی امری لازم است و باید در این مسیر نهایت توان خود را به کار گیریم.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کنگان از کنترل و نظارت بهداشتی بیش از ۴ هزار و ۶۰۰ تن انواع مواد خام دامی وارده به شهرستان‌های کنگان و عسلویه خبر داد.

انبارکی مطلق با اشاره به وضعیت کنترل و نظارت بهداشتی بر حمل و نقل فرآورده‌های خام دامی و خودروهای حمل این فرآورده‌ها در شهرستان‌های کنگان و عسلویه خاطرنشان کرد: از ابتدای سال ۹۲ تاکنون بیش از ۴ هزار و ۶۰۰ تن انواع مواد خام دامی به‌وسیله ۲ هزار و ۴۹ خودرو ویژه حمل به دو شهرستان عسلویه و کنگان وارد شده که همگی این محموله‌ها تحت نظارت بهداشتی شبکه دامپزشکی بوده است.

وی یادآور شد: از کل محموله‌های وارد شده، تعداد ۱۵۶ مورد به وزن کلی ۷۸۰ هزار کیلوگرم در بازدید کارشناسان اداره قرنطینه شبکه دامپزشکی کنگان به دلیل نواقص و عدم رعایت ضوابط و شرایط بهداشتی – قرنطینه‌ای مورد تایید قرار نگرفته است.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کنگان ابراز داشت: از ابتدای سال ۹۲ تا کنون یک هزار و ۵۷۷ کیلوگرم انواع مواد خام دامی غیره بهداشتی توسط کارشناسان اداره نظارت شهرستان کنگان ضبط و سپس با حکم مرجع قضایی معدوم سازی شده است.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ