ایجاد ۲۵۰ شغل جدید در شهرستان عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 15 مارس 2016 | ساعت 11:34 | کد خبر: 34730 | sv237 | چاپ این مطلب

“عسلویه تیوز” فرماندار عسلویه از ایجاد ۲۵۰ شغل جدید در شهرستان عسلویه خبر داد.نادری

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” عبدالله نادری امشب در جلسه شورای اداری شهرستان عسلویه با گرامیداشت ایام فاطمیه و تبریک پیشاپیش سال جدید، به هفته شهدا اشاره کرد و یادآور شد: حفظ و حراست از از آثار و اندیشه شهدا از بزرگترین وظایف جامعه در زمان کنونی است که با تلاش‌های صورت گرفته در سال آینده این امیدواری وجود خواهد داشت که اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهرستان ایجاد شود.

 

همدلی و همزبانی آغازگر همه پیشرفت‌ها

 

رئیس شورای اداری شهرستان عسلویه با اشاره به ایجاد تعادل و تفاهم در همه زمینه‌ها خاطر نشان کرد: با ایجاد فضای آرامش همراه با تعامل و هم فکری در امور مهم می‌توان زمینه رشد و توسعه را همه زمینه‌ها ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه اتفاقات بسیار مهم و مثبتی در این سال در دولت تدبیر امید اتفاق افتاد تصریح کرد: کاهش تورم، حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه، اجرایی شدن برجام و لغو تحریم‌های ظالمانه و همچنین اجرایی شدن طرح سلامت از مهم‌ترین اتفاقات در این سال است.

نادری با اشاره به اصل واقع بینی در حوزه‌های مختلف عملکردی دولت گفت: علی رغم مسائل و مشکلات فراوان، بیشترین تلاش مجموعه دولت تدبیر امید در راستای ایجاد رضایت در بین اقشار مختلف جامعه بوده است که باید با اصل واقع بینی و انصاف در تمامی موضوعات و مسائل به آن نگاه شود.

وی در ادامه به طرح‌ها و پروژه‌های مهمی که در سطح استان و شهرستان افتتاح و یا عملیاتی شده اشاره کرد و افزود: اجرای طرح امید اجتماعی، ایجاد زمین چمن‌های مصنوعی و طرح بهداشت دهان و دندان از مهم‌ترین برنامه‌ها در سطح استان بوده است که با تلاش دکتر سالاری روند اجرایی آنها به شکل مطلوبی در حال پیشرفت و اتمام است.

فرماندار عسلویه با اشاره به اقدامات مهمی که در زمینه اشتغال و به کاربری نیروهای بومی شهرستان در واحدهای مختلف صنعتی صورت گرفته است اظهار کرد: اشتغال ۵۰ نفر به صورت رسمی و ۲۰۰ نفر به صورت قراردادی از مهم‌ترین دستاوردهای سال ۹۴ در موضوع اشتغال بوده که در سال جدید این تلاش‌ها باید بیشتر شود تا فرصت‌های جدیدتری برای جذب و بکار گیری نیروهای جویای کار فراهم شود.

وی با اشاره به تلاش‌های خوبی که در حوزه امنیت صورت گرفته است گفت: مردم به عنوان تولیدکنندگان اصلی در حوزه امنیت همواره نقش مهمی در ایجاد آرامش و اطمینان خاطر در فضای کار و تلاش شهرستان داشته‌اند که این مهم ریشه در باورها و عقاید آنان دارد و همیشه یک پیوند ناگسستنی بین آنها ایجاد خواهد کرد.

 

اقدامات لازم در راستای تسهیل خدمات سفر

 

رئیس ستاد خدمات سفر عسلویه با اشاره فراهم کردن امکانات و تجهیزات لازم در ایام نوروز تاکید کرد: همه دستگاه‌ها باید خدمات لازم برای ایجاد محیطی مناسب همراه با شادابی و نشاط برای مردم و مسافران در ایام نوروز را فراهم کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان عسلویه با اشاره به خدمات ویژه در ایام نوروز، گفت: با راه‌اندازی اورژانس شهری در عسلویه این امکان نیز وجود خواهد داشت که در صورت بروز هر گونه حادثه و اتفاقی، امداد و خدمت رسانی در اسرع وقت صورت گیرد و با ضریب ایمنی بیشتری به استقبال نوروز رفته باشیم.انتهای پیام/ع.ک


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ