اعزام ۱۲۰۰ نفر به اردوهای راهیان نور از شهرستان عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 15 مارس 2016 | ساعت 11:38 | کد خبر: 34733 | sv219 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” جانشین سپاه شهرستان عسلویه از اعزام ۱۲۰۰ نفر به اردوهای راهیان نور از این شهرستان خبر داد.راهیان نور

به گزارش “عسلویه نیوز” حسن تمیمی‌نیا در نشست مسئولان بسیج شهرستان عسلویه با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه اظهار داشت: اردوهای راهیان نور به عنوان یک عملیات بزرگ فرهنگی، موجبات آشنایی جوانان و نوجوانان با فرهنگ و ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس می‌شود.

وی افزود: شهدا دارای جایگاه خاصی در بین مردم هستند و بدون تردید اردوهای راهیان نور می‌تواند پیام‌های دوران دفاع مقدس را منعکس کند و روایت صحیح و درست و روشنی از دفاع مقدس را به جوانان انعکاس دهد.

جانشین سپاه شهرستان عسلویه خاطر نشان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، هر لحظه از دفاع مقدس دارای پیام و نکاتی است که از هر زاویه‌ای به آن نگاه کنیم می‌توانیم درس بگیریم.

تمیمی‌نیا تصریح کرد: یکی از منابع اصلی قدرت کشور دفاع مقدس است که به عنوان قدرت نرم و برگ پرافتخاری در تاریخ کشور ثبت شده است و اکنون پس از گذشت ۳۷ سال از تاریخ انقلاب، این قدرت نرم بوده که توانسته است کشور را از هر گونه گزند و آسیبی دور نگه دارد و دشمن نیز سعی دارد این قدرت را به چالش بکشد.

وی از اعزام ۱۲۰۰ نفر به اردوهای راهیان نور از شهرستان عسلویه خبر داد و گفت: در سال ۹۴ تعداد یک هزار و ۲۰۰ نفر از شهرستان عسلویه در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

جانشین سپاه شهرستان عسلویه ابراز داشت: تعداد ۲۰۰ بسیجی امروز در قالب ۵ اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.انتهای پیام/فارس


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ