مسیر توسعه و پیشرفت با آموزش هموار می شود
تاريخ ارسال خبر : 15 مارس 2016 | ساعت 11:50 | کد خبر: 34736 | sv248 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه در شورای آموزش هموار شدن مسیر توسعه و پیشرفت را  با آموزش مطرح کرد.شورای آموزش

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” عبدالله نادری صبح روز سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش ضمن تبریک حماسه بزرگ هفتم اسفندماه تصریح کرد: مشارکت بالای مردم و نقش آفرینی آنان در آوردگاه بزرگ انتخاباتی نشانه بلوغ سیاسی و اجتماعی مردم با تکیه بر قدرت عقل گرایی و خرد جمعی بود، که بار دیگر توانست اقتدار و عزت ایران اسلامی را به رخ جهانیان بکشاند.

نادری با اشاره به این که مسیر توسعه و پیشرفت باید با آموزش شروع شود، یادآورشد: لازمه ایجاد هر تغییر داشتن برنامه ریزی و تبیین چشم انداز در انجام کارهاست، و توجه به این اصل مهم ضروری و اجتناب ناپذیر است.

وی با اشاره به نقش مهم و تاثیر گذار خانواده ها در امر آموزش، خاطر نشان کرد: تعامل خانه و مدرسه به عنوان یکی از ارکان مهم ساختار آموزشی نقش بسیار مهم و تاثیر گذاری در تغییر وضعیت موجود در شهرستان دارد، که می تواند تاثیر مثبت وسازنده ای در امر آموزش داشته باشد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان از انگیزش به عنوان عامل تاثیر گذار در حوزه آموزشی نام برد، و افزود: بالابردن توان آموزشی و رسیدن به کیفیت مطلوب در این مسیر، با ایجاد انگیزه در بین معلمان و دانش آموزان امکان پذیر خواهد بود.

وی عنوان کرد: در طراحی و اجرای برنامه های آموزشی باید همه زوایای کار به صورت یکپارچه دیده شود و از همه شرایط و امکانات موجود بهره کافی را برد.

فرماندار عسلویه با اشاره به مشارکت همه عوامل درجریان آموزش، افزود: استفاده از توانمندی های شوراهای شهر و روستا، دهیاری و شهرداری ها و همچنین دانشگاهای موجود، در ایجاد فرصت های جدید می تواند گره گشای قسمتی از مسائل موجود در این حوزه باشد.

وی در ادامه به ایجاد انگیزه در معلمان اشاره کرد، وگفت: باید شرایطی ایجاد شود تا معلمان از انگیزه بیشتری در جهت ارتقای کیفیت آموزشی برخوردارشوند وزمینه توسعه آموزشی با روند بهتر ادامه پیدا کند.

 نادری گفت: اجرای درست طرح امید اجتماعی که در آن از آموزش به عنوان مبنا و ریشه بسیاری از تحولات نام برده شده است می تواند در حوزه آموزشی نیز به خوبی ایفای نقش کند و نمود عینی تری به خود بگیرد.انتهای پیام/ع.ک


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ