- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

روی آوردن اوباما به انتشار اخبار منفی و جمع آوری کمک های مردمی

“بنا به نظر سنجی های صورت گرفته، اگر همین امروز انتخابات ریاست جمهوری انجام شود، رئیس جمهور اوباما، در برابر “میت رامنی” شکست می خورد.”

تیم تبلیغاتی اوباما در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری امریکا، برای افزایش سرمایه های تبلیغاتی، به انتشار اخبار منفی و جمع آوری کمک های مردمی روی آورد.

به گزارش فارس به نقل از یو‌اس‌ای تودی، تیم انتخاباتی اوباما با انتشار نتایج منفی از نظرسنجی ها، سعی در جلب سرمایه برای فعالیت های انتخاباتی دارد.

در همین راستا، ایمیل هایی از سوی مدیر تبلیغات انتخاباتی اوباما، به شهروندان امریکایی ارسال شده است، که مضمون این ایمیل ها به این صورت است: “بنا به نظر سنجی های صورت گرفته، اگر همین امروز انتخابات ریاست جمهوری انجام شود، رئیس جمهور اوباما، در برابر “میت رامنی” شکست می خورد.”

سپس در ادامه ایمیل می آید که: “حالا اگر رئیس جمهور شدن “رامنی” شما را می ترساند، وقت آن است که با واریز ۳ دلار به حساب ما، به تبلیغات رئیس جمهور کمک کنید.”

نظرسنجی که در این ایمیل از آن صحبت شده، نظرسنجی است که واشنگتن پست انجام داده و نشان می دهد که محبوبیت اوباما به دلیل افزایش قیمت نفت و وضعیت نابسامان افتصادی کاهش یافته است، و به همین جهت رقابت بین اوباما و دیگر کاندیداهای ریاست جمهوری این کشور بالا گرفته است.

در پایان این ایمیل هم آمده است: “در نظرسنجی های دیگر، رئیس جمهور اوباما هنوز در رتبه نخست است، اما آنچه که مهم است، این است که رقابت در انتخابات از آنچه که فکر می کنید، سنگین تر است. نامزدهای دیگر حامیانی دارند که آماده اند تا برای شکست رئیس جمهور اوباما میلیون ها دلار هزینه کنند.”