بازرسی‌های محسوس و نامحسوس از نمایشگاه بهاره دشتستان
تاريخ ارسال خبر : 17 مارس 2014 | ساعت 8:08 | کد خبر: 30815 | sv175 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از بازرسی‌های محسوس و نامحسوس نمایشگاه بهاره دشتستان خبر داد.

به گزارش “عسلویه نیوز” رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان گفت: به منظور کنترل و نظارت بیشتر بر واحدهای صنفی استمرار بازرسی‌ها به صورت محسوس و نامحسوس از نمایشگاه بهاره انجام می‌شود.

محمد حسین احمدی عصر امروز در بازدید از نمایشگاه بهاره دشتستان اظهار داشت: هر ساله برای کنترل قیمت‌ها و تنظیم بازار، نمایشگاه‌های بهاره در سراسر کشور در آستانه نوروز برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: تمام تلاش ما این بود که نمایشگاه بهاره امسال از نظر کمی و کیفی نسبت به گذشته بهتر باشد که با تمهیدات صورت گرفته این مهم حاصل شد.

احمدی افزود: مکان نمایشگاه در یک نقطه مناسب شهرستان قرار گرفته و مردم دسترسی آسانی به آن دارند، ضمن اینکه از نظر کیفیت و قیمت‌، نمایشگاه بهاره دشتستان نسبت به ادوار گذشته بهتر بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان با بیان اینکه ??? غرفه در نمایشگاه امسال دایر است خاطرنشان کرد: کالاهای اساسی از جمله مواد غذایی پرمصرف مانند برنج، گوشت، روغن، حبوبات، قند و ، خشکبار، پوشاک و سایر اقلام مورد نیاز مردم توسط غرفه‌داران عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: از جمله ویژگی‌های مهم نمایشگاه بهاره امسال قیمت کالاها بوده که بین ? تا ?? درصد کمتر از قیمت‌های بازار است.

احمدی تصریح کرد: همچنین از جمع ??? غرفه نمایشگاه بهاره امسال،‌ بیش از ?? غرفه به تولیدکنندگان دشتستان اختصاص یافته که تولیدات خود را به طور مستقیم در اختیار شهروندان قرار می‌دهند.

وی بیان کرد: امروز به صورت مستقیم با غرفه‌داران و همچنین مردم حاضر در نمایشگاه گفت‌وگو داشتیم و آنها از کیفیت و خدمات‌رسانی نمایشگاه رضایت دارند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه‌روزی آقایان عبدالرحیم پرهیزکار و علی کشتکار در برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه بهاره ، افزود: از سوی دیگر با هماهنگی با فرماندهی نیروی انتظامی امنیت خریداران و غرفه‌داران با تمهیدات و تلاش‌های ماموران تامین شده است.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ