دستگیری سارقان مسلح نقاب‌دار در عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 17 مارس 2014 | ساعت 12:42 | کد خبر: 30817 | sv213 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرمانده انتظامی عسلویه از دستگیری سارقان مسلح نقاب‌دار در عسلویه خبر داد.

به گزارش”عسلویه نیوز” خدابخش نیکنام صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تامین امنیت و آسایش شهروندان از اساسی‌ترین ماموریت‌های مسئولان انتظامی است و در این مسیر از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

وی افزود: همکاری مردم با نیروی انتظامی امری بسیار مهم است و موجبات موفقیت هر چه بیشتر این نیرو را فراهم می‌کند.

فرمانده انتظامی عسلویه از دستگیری سارقان مسلح نقاب‌دار در عسلویه خبر داد و خاطرنشان کرد: با تلاش ماموران انتظامی عسلویه، سه سارق مسلح نقاب‌دار در عسلویه دستگیر شدند.

نیکنام تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و در راستای تشدید اقدامات انتظامی، ماموران انتظامی عسلویه در زمان گشت انتظامی به یکدستگاه پراید با ۳ سرنشین مظنون و دستور توقف آنها را صادر کردند.

وی اضافه کرد: پس از توقف خودرو و بازرسی از خودرو، یک فقره اسلحه کمری، تعدادی اسپری و سه عدد نقاب و تعدادی دستبند یکبار مصرف کشف شد.

فرمانده انتظامی عسلویه بیان کرد: متهمان پس از انتقال به یگان پلیس، به قصد سرقت مسلحانه و زورگیری اعتراف کردند.

نیکنام با بیان اینکه متهمان غیربومی هستند ابراز داشت: به گفته خود متهمان، آنها قصد ارتکاب جرم و زورگیری در عسلویه را داشتند که با هوشیاری ماموران انتظامی دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

وی افزود: عسلویه از شهرستان‌های مهم است و برای توسعه و پیشرفت این شهرستان باید نسبت به ایجچاد امنیت پایدار اهتمام ورزیم که بحمدالله با همکاری مردم و نیروی انتظامی در این مسیر به موفقیت خوبی رسیده‌ایم.

/فارس


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ