استخدام ۱۱۰ مددجوی کمیته امداد در پارس جنوبی
تاريخ ارسال خبر : 17 مارس 2014 | ساعت 13:13 | کد خبر: 30819 | sv189 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس از استخدام ۱۱۰ مددجوی کمیته امداد در پارس جنوبی خبر داد.نصوری

 

به گزارش “عسلویه نیوز” مسعود نصوری صبح امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق تاثیرگذار در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی است و روز به روز شاهد موفقیت بیشتر در این منطقه هستیم.

وی افزود: افزایش بهره‌وری در پارس جنوبی در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم با توکل به خدا در این مسیر به موفقیت و پیشرفت بیشتر و موثرتری برسیم.

نصوری با اشاره به ارائه خدمات متنوع این سازمان به جامعه خاطرنشان کرد: ارائه خدمات متنوع به کمیته امداد امام خمینی و افراد تحت پوشش بخشی از خدمات این نهاد است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس با اشاره به خدمات کمیته امداد به جامعه هدف تصریح کرد: خدمات امداد در بحث اشتغال مددجویان قابل تقدیر است.

نصوری  اظهار داشت: برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی در ارتباط با توانمندی مددجویان با استفاده از ظرفیت‌های خود خانواده‌ها بسیار قابل تقدیر است.

وی افزود: با تلاش‌ها و جلسات مختلف با مسئولین استانی و کشوری و با تلاش کمیته امداد در عسلویه، مرکز کاریابی در این شهرستان راه‌اندازی شده که تاکنون خدمات ارزنده‌ای ارائه کرده است.

نصوری یادآور شد: تا کنون ۱۱۰ مددجوی تحت حمایت این نهاد در عسلویه در منطقه ویژه پارس مشغول به کار شده‌اند که امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

/فارس


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ