دانش‌آموزان و دانشجویان نخبه کنگانی حمایت مالی می‌شوند
تاريخ ارسال خبر : 17 مارس 2014 | ساعت 13:26 | کد خبر: 30825 | sv182 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار کنگان گفت: دانش‌آموزان و دانشجویان نخبه کنگانی حمایت مالی می‌شوند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس عباس تبرکی عصر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش کنگان اظهار داشت: توسعه مراکز علمی و آموزشی در جوامع امروزی امری لازم و ضروری است و به هر میزان در حوزه‌های آموزشی سرمایه‌گذاری شود باز هم کم است.

وی افزود: در کنگان استعدادهای درخشانی داریم که در صورت توجه بیشتر می‌توانند به موفقیت‌های ارزشمند علمی برسند.

فرماندار شهرستان کنگان به بحث مسائل فرهنگی شهرستان اشاره کرد و گفت: در زمینه بحث فرهنگی تلاش‌های بسیار شده و اقدامات خوبی نیز در این زمینه انجام  شده که نتیجه زحمات همه مسئولین و نهادها،‌ شوراها، آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌هاست و نگاه بسیار خوبی به مسائل شده است.

تبرکی همچنین به بحث ایام فاطمیه و برگزاری مراسم محوری فاطمیه اشاره کرد و به همه مسئولین و ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت (ع) توصیه کرد که این مراسم را باشکوه برگزار کنند.

وی به موضوع اسکان مسافرین نوروزی در شهرستان و اسکان در مدارس اشاره کرد و اظهار داشت: همه تمهیدات لازم و امکانات مناسب برای مسافرین نوروزی باید فراهم شود.

فرماندار کنگان با بیان اینکه دانش‌آموزان و دانشجویان نخبه کنگانی حمایت مالی می‌شوند ابراز داشت: این حمایت‌ها در راستای ایجاد انگیزه بیشتر در بین قشر تحصیلکرده کنگان است.

عباس پاریابی رئیس شورای اسلامی شهر کنگان نیز با اشاره به وضعیت کنگان در زمینه کنکور سراسری و تلاش دانش‌آموزان برای راهیابی به دانشگاه‌ها خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان کنگانی که در رشته‌های علوم پزشکی پذیرفته شوند کمک هزینه تحصیلی دریافت می‌کنند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ