امکان برقراری ارتباط مستقیم با وزیر نفت فراهم شد
تاريخ ارسال خبر : 17 مارس 2014 | ساعت 14:01 | کد خبر: 30830 | sv152 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” همکاران مجموعه وزارت نفت و مردم شریف ایران، از این پس می توانند به طور مستقیم با وزیر نفت ارتباط برقرار کنند.وزیر نفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نفت (MOP)، با تاکید بیژن زنگنه؛ وزیر نفت، امکان برقراری ارتباط مستقیم با وی از طریق نشانی الکترونیکی Zangeneh@mop.ir فراهم شده است.

به این ترتیب، همکاران مجموعه وزارت نفت و  مردم شریف ایران، می توانند به طور مستقیم از طریق نشانی الکترونیکی Zangeneh@mop.ir با وزیر نفت در ارتباط باشند و شکایتها، پیشنهادها و مطالب موردنظر خود را به اطلاع وی برسانند.

زنگنه در بخشی از پیامی که به همین منظور منتشر کرده، اعلام کرده است: «مطالبی که به نشانی گفته شده ایمیل می شود، توسط افراد مورد اعتماد اینجانب مطالعه و موارد مهم آن هم به خود من برای اظهار نظر و احتمالا صدور دستور ارجاع می شود. اگر ارسال کنندگان ایمیل ها مایل باشند مطالبی را که ارسال می کنند، محرمانه بماند و به سلسله مراتب مسئولین نفت منعکس نشود، لطفا در ابتدای ایمیل خود این مطلب را تذکر دهند و مطمئن باشند که ان شاالله  به نظرشان عمل خواهد شد».


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ