- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

دستگیری دو متهم جدید پرونده آریا و…

به گزارش سرویس سیاسی “عسلویه نیوز [1]” به نقل از مشرق، بررسی ها نشان می دهد ۱۷۸ نماینده اصولگرا در مرحله اول  انتخابات به مجلس راه یافته اند.از این تعداد۶۴ نفر از لیست اختصاصی جبهه متحد،۹ نفر از لیست اختصاصی پایداری،۱۴ نفراز لیست اختصاصی ایستادگی و ۲ نماینده از لیست اختصاصی حامیان دولت هستند.همچنین ۵۰ نماینده از لیست مشترک جبهه متحد و پایداری و ۳۹ نفر نیز اصولگرای مستقل هستند.

*علیرغم پیگیری های فرهاد دانشجو جهت دیدار با  اکبر هاشمی رفسنجانی و برگزاری جلسه با هیات امنای دانشگاه آزاد، این پیگیری ها تاکنون بی نتیجه مانده است. یاسر هاشمی نیز چند روز پیش گفته بود دانشجو نه گزینه پدرم بود و نه احمدی نژاد.

* شنیده ایم کمک های دولت به موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قطع شده است. گفته می شود مواضع آیت الله مصباح در برابر جریان انحرافی علت قطع این کمک ها بوده است. 

*شنیده ایم دو متهم تازه در پرونده فساد مالی آریا بازداشت شده اند. الیاس –م و امیرعباس –س، که دارای سوابق حقوقی و قضایی بوده اند چند روز قبل توسط ماموران بازداشت شدند.

*لیدر جریان انحرافی از مباحث مطرح شده در روز سوال از رئیس جمهور اظهار شادمانی کرده و گفته است از هر اتفاقی که به مانور تبلیغاتی نظام روی مشارکت مردم در مجلس پایان دهد باید استقبال کنیم. حلقه انحرافی درصدد است شیرینی مشارکت ۶۵درصدی را در کام مردم تلخ کند.

*به دنبال اکران فیلم قلاده های طلا در سینماهای کشور که به افشای پشت پرده جریان فتنه پرداخته ، برخی خبرها از تلاش برای تکثیرغیرقانونی این فیلم توسط برخی جریانات خاص جهت ضربه زدن به فروش اکران آن می باشد.

*شنیده ایم در صورتی که حکم حبس علی اکبر جوانفکر اجرا شود روح الله احمد زاده جانشین وی در ایرنا و روزنامه ایران خواهد شد.

*احمد پورنجاتی از سال آینده در آستانه حضرت عبدالعظیم حضور نخواهد داشت. شنیده ایم به دلیل مواضع ساختارشکنانه وی،بالاخره قرارداد همکاری با پورنجاتی در پایان سال ۹۰ تمدید نشده است.

*حلقه انحرافی درصدد اعزام ۱۵۰نفر از هواداران خود به تاجیکستان جهت حضور در جشن نوروز است. لیدر این جریان گفته این مراسم ویژه با رقص و آواز دخترکان تاجیکی همراه خواهد بود.

*شنیده ایم تعدادی از مقامات کشور در ایام نوروز عازم حج عمره می شوند. یکی از متهمان بانکی پرونده آریا نیز در این گروه قرار دارد.

*در انتخابات نهم مجلس ۱۷ تن از برادران اهل سنت موفق به راهیابی به مجلس شورای اسلامی شده اند.

*یک شبکه تلویزیونی با مدیریت بهرام آبتین از فعالان فتنه ۸۸ در آمریکا راه اندازی شده است. مجری های این شبکه که با لباس های لری و بختیاری در برنامه ها حاضر می شوند وظیفه دامن زدن به گسست های قومیتی در ایران را دارند.

*در نشریه یک شرکت هواپیمایی داخلی از عمران صلاحی عضو کانون منحله نویسندگان تجلیل به عمل آمده است. همچنین مطالبی درگرامیداشت چهارشنبه سوری و دعوت برای سفر به آنتالیا به چشم می خورد.