- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

ابراهیم‌زاده: ایراد استقلال خوب بازی کردن است

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با سخت خواندن بازی با استقلال گفت: ایراد استقلال در خوب بازی کردنش است و تا قبل بازی با این تیم تلاش می کنیم با آنالیز بازی‌های این تیم در طی این مدت بتوانیم با قدرت به میدان برویم.


منصور ابراهیم زاده اظهارکرد: تا پنجم فروردین که به مصاف استقلال می‌رویم فرصت داریم تا نقاط ضعف تیم را بر طرف کرده و در پی تقویت نقاط قوت باشیم. حسینی نیز دوران فیزیوتراپی خود را سپری می‌کند تا بتواند در مقابل استقلال به میدان برود. وی افزود: استقلال تیم روان و منسجمی است که امسال بازی‌های خوبی به نمایش گذاشته است، اما تمام تلاش ما بر این است با کسب نتیجه در این مسابقه جایگاه خود در جدول را ارتقا دهیم. بنابراین در فرصتی که داریم با آنالیز مسابقاتی که استقلال تا پیش از رویارویی با ما انجام می‌دهد برنامه ریزی می‌کنیم تا بتوانیم از فرصت هایمان به بهترین وجه استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطر‌نشان‌کرد: استقلال در تمامی پست‌ها دارای مهره‌های ارزشمندی است که به خوبی بازی می‌کنند و این یکی از ویژگی‌های استقلال است، اما ما باید به گونه‌ای عمل کنیم تا از کوچک ترین اشتباه آنان به نفع خود استفاده کنیم.

ابراهیم‌زاده در خصوص وضعیت تیم خود گفت: ذوب‌آهن در سال‌های اخیر توانسته عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و بازی‌های زیبایی به نمایش بگذارد. هدف ما ادامه همین روند می‌باشد که امیدوارایم در آن موفق باشیم .

تیم فوتبال ذوب‌آهن روز ۵ فروردین ۹۱ در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم استقلال می‌رود.