- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

شلیک گازاشک‌آور داخل منازل بحرینی‌ها توسط نیروهای آل‌خلیفه

نیروهای نظامی و امنیتی رژیم آل‌خلیفه با شلیک گاز اشک‌آور به منازل مسکونی‌ شهروندان بحرینی یورش بردند که بر اثر آن اعضای یک خانواده بحرینی دچار خفگی شدید شده و یک منزل مسکونی هم در آتش سوخت.

خبرگزاری فارس: شلیک گازاشک‌آور داخل منازل بحرینی‌ها توسط نیروهای آل‌خلیفه

به گزارش فارس به نقل از روزنامه الوسط، نیروهای نظامی و امنیتی رژیم آل‌خلیفه روز پنج شنبه گذشته با گاز اشک‌آور و سمی به منازل مسکونی‌ شهروندان بحرینی در مناطق مختلف این کشور حمله کردند.

بر اثر این حمله ۷ نفز از اعضای یک خانواده بحرینی از جمله یک نوزاد بر اثر شلیک گاز اشک‌آور و سمی داخل منزل آنها در روستای “حبشی” دچار حالت خفگی شدید شدند.

یکی از اعضای این خانواده درباره حمله نیروهای امنیتی بحرینی گفت: این نیروها بعد از ظهر پنج شنبه گذشته برای متفرق کردن تظاهرات مسالمت‌آمیز مردمی به سوی آنها گاز اشک‌آور و سمی و گلوله های پلاستیکی شلیک کردند.

این شهروند بحرینی تاکید کرد: یکی از این گلوله‌ها پس از شکستن پنجره به داخل منزل اصابت کرد و در نتیجه آن گازهای سمی در فضای خانه منتشر شد که بر اثر استنشاق آن ۷ نفر از اعضای خانواده از جمله یک نوزاد به شدت دچار حالت خفگی و تهوع شدند.

از سوی دیگر حمله دیگر صورت گرفته توسط نیروهای رژیم آل‌خلیفه در روستای “کرباباد” موجب آتش سوزی یک باب خانه و وارد آمدن خسارت‌های بسیار به آن شد.