- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

از رسانه‌هایی که پرسپولیس را کوبیدند ممنونم

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: از تمام رسانه ها به ویژه آنهایی که در این مدت علیه ما بودند و پرسپولیس را کوبیدند تشکر می‌کنم.


محمد رویانیان در نشست خبری پایان سال ۱۳۹۰ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید از تمام رسانه‌ها تقدیر و تشکر ویژه‌ای داشته باشیم. شرایط فراهم نبود که به تک تک رسانه‌ها سر بزنیم به همین دلیل تصمیم گرفتیم در پایان سال اجتماعی را تشکیل دهیم و از بابت زحماتی که خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و رسانه ملی، در طول یک سال کشیده‌اند تشکر کنیم.

وی افزود: فوتبال ما در حال رشد است و نباید از هیچ مانعی ترس داشته باشیم. نباید نگران باشیم و اضطرابی بابت اتفاقات پیش رو داشته باشیم. چالش‌ها و نقد‌ها پیش روی فوتبال است و قطعا با رفع مشکلات این امکان وجود دارد که فوتبال ما پویا شود. پس نباید از هیچ مشکلی ترسی داشته باشیم.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس یادآور شد: اگر درباره فوتسال پرسپولیس حرفی زدیم نگران نبودیم و هیچ ترسی بابت تصمیمی که گرفته‌ایم نداریم. ما باید با چالش‌ها مبارزه کنیم نه اینکه بترسیم. باید مدیریت خوبی در فوتبال داشته باشیم تا زمان همه چیز را به نفع ما تمام کند.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس یادآور شد: برنامه ۹۰ در سال ۱۳۹۰ بارها پرسپولیس را کوبید اما حرفی نزدیم و اکنون در پایان سال از این برنامه تشکر می‌کنم. هر فردی یا رسانه‌ای ما را نقض کرد از او تشکر می‌کنم. هر فردی نیز ما را حمایت کرد مخلص او هستیم. دست‌شان درد نکند. خواهش می‌کنم نقد منصفانه باشد.

وی یادآور شد: جا دارد از وزارت ورزش و جوانان نیز تشکر ویژه‌ داشته باشم. تقدیر از وزارت ورزش در حال حاضر کار بسیار منصفانه‌ای است. بخش خصوصی، دولتی و مجلس همه باید به وزارت ورزش کمک کنیم تا به هدفش برسد. من اطلاعات دقیقی دارم که وزارت ورزش در حال حاضر کار ریشه‌ای را برای ورزش ما آغاز کرده که بعدها آوازه آن را خواهید شنید.

رویانیان خطاب به رسانه‌های نوشتاری گفت: از تمام روزنامه‌ها که علیه ما نوشتند و ما را حمایت کردند تشکر ویژه دارم. رسانه‌ها به ما کمک کردند تا کارها را بهتر و راحت‌تر رو به جلو ببریم. دوست ندارم از فردی شکایت کنم، به همین دلیل ما از هیچ رسانه‌ای شکایت نکردیم و الان هم اعلام رضایت و حلالیت خود را از همه داریم. ما باید کمتر در دوران فوتبالی خودمان اشتباه کنیم و صد البته رسانه‌ها هم نباید زیاد اشتباه کنند. چون رسانه‌ها مورد قضاوت هستند و قطعا مردم به نوشته‌های آنها تکیه می‌کنند.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: اگر حرفی هم بین ما می‌شود نشانه این است که ما هم برخی اوقات اشتباه می‌کنیم و آنها را با کمال میل می‌پذیریم. باید از خبرگزاری‌ها که بسیار پخته عمل کردند و هوشمند بودند تشکر ویژه‌ تری داشته باشم. من در حوزه های سیاسی اجتماعی و بخش‌های مختلف فعالیت کرده‌ام. ۲ سال خبرهای من در بخش اقتصادی و ۵ سال در بخش اجتماعی و سیاسی کار می‌شد و کاملا با تمام موضوعات و مشکلات آشنا هستم. الان که نگاه می‌کنم می‌بینیم که در بخش ورزشی بسیار پویا و فعال‌تر از سایر قسمت‌ها تلاش می‌شود، البته اشکالاتی هم هست اما نقاط قوتی هم وجود دارد.

وی در خصوص رسانه ملی گفت: از صدا و سیما تشکر ویژه‌ای دارم چون خیلی ما را نقد کرد. در ۷۰ روز اولی که به پرسپولیس آمدم در تمام برنامه‌ها از کوبیدن‌ها بی نصیب نبودم. اما حق را نباید کنار گذاشت و من از صدا و سیما تشکر می‌کنم.

رویانیان تصریح کرد: از برنامه ۹۰ تشکر می‌کنم همچنین از برنامه ورزش و مردم که در طول مدت حضورمان در پرسپولیس برنامه‌های خوبی از این رسانه دیدیم. همچنین از برنامه ورزش از نگاه ۲، دوربین خبرساز، ورزش از نگاه ۵ نیز تشکر دارم. البته از خبر ساز پر خبر هم تشکر ویژه‌ای دارم. چون کارهای قشنگی را از آنها دیدم.

وی یادآور شد: تمام این حرف‌ها را زدیم تا به یک موضوع برسیم. ما باید از توسعه فوتبال حمایت کنیم و راه توسعه فوتبال تفاهم و همفکری است. باید نگاهی متفاوت به فوتبال داشته باشیم. در دنیا اتفاقات ریز و درشتی می‌افتد که باید با تفاهم و هوشیاری آنها را حل کرد تا در نهایت رشد در فوتبال به وجود آید.

رویانیان یاداور شد: در ۶ ماهی که من به پرسپولیس آمدم متاسفانه تعامل و تفاهم کمتر دیدم. با من باشگاه‌دار خوب رفتار نشد. متاسفانه فقط یک برنامه دادند و بعد گفته‌اند هر فردی آن را اجرا نکند حذف می‌شود و امتیازش کم می‌شود.

رویانیان درباره اخلاق در ورزش گفت: این موضوع در فوتبال ما مهم است. ما باید آستانه تحمل خود را بالا ببریم. باید یاد بگیریم و بگوییم درود بر مخالف ما، باید این را یاد بگیریم اگر رقیب ما کار خوب کرد او را تشویق کنیم. باید یاد بگیریم اگر حرف حقی زدند و حتی به ضرر ما بود آن را مورد تقدیر قرار دهیم. خوشبختانه سرمایه‌ عظیم اخلاقی را در کشورمان داریم اما متاسفانه قدر آنها را نمی‌دانیم. وقتی جهان پهلوان تختی در یک دیدار می‌باخت یک ملت در فرودگاه به استقبال او می‌رفتند. این مسئله کوچکی نیست و ما باید این موضوعات را توسعه بدهیم.

رویانیان خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: من نمی‌دانم صدایم به گوش هواداران می‌رسد یا نه اما از تک تک هواداران می‌خواهم با خرید کارت‌های هواداری باشگاه پرسپولیس به ما کمک کنند. متاسفانه محتاج هستیم محتاج پول دولت، محتاج پول اسپانسر‌ها و اگر می‌خواهیم محتاج نباشیم باید هواداران به ما اعتماد کنند تا کار خودمان را دنبال کنیم. در طول ۵ سال گذشته ۲ هزار و ۷۰۰ کار هواداری خریداری شده اما هنوز به دست هواداران نرسیده است. بخشی از آنها کارت بانکی بوده که قسمتی از پول به پست رسیده قسمتی از آن به باشگاه رسیده و سرنوشت قسمت دیگر نیز نامشخص است. به جای اینکه در ۵ سال گذشته پول این کارت‌ها به ما کمک کند بدهی برای ما گذاشته است.

وی تصریح کرد: ما با کار ریشه‌ای در ۲ – ۳ هفته گذشته کاری کردیم تا ۱۲ هزار نفر از پرتال باشگاه پرسپولیس خرید کنند. ۶۰درصد هواداران کارت ۳ ستاره درخواست کردند که بعد از عید به تحویل خواهیم داد. خوشبختانه امکانات خوبی در این کارت وجود دارد که امیدوارم این بار کار ما نیمه تمام نماند.

رویانیان در پایان یادآور شد: من هیچ وقت در پایان کارم خداحافظی نکردم. وقتی می‌خواستم از ۱۱۰ جدا شوم گفتم از اینکه هیچ کاری نتوانستم انجام دهم عذر خواهی می‌کنم. از راهنمایی و رانندگی هم وقتی رفتم همین حرف را زدم. نباید دم از کارهای انجام شده زد. مهم کارهایی است که انجام نشده است. برنامه‌های بسیار گسترده‌ای در آینده داریم که آن را خواهید شنید. از مدیران باشگاه و تمام مردم عزیز و بازیکنان و هر فردی که باشگاه پرسپولیس را حمایت کرد تقدیر و تشکر ویژه‌ای می‌کنم که همراه ما بودند.