- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

خشم صهیونیست‌ها از انتشار عکس کودک زخمی فلسطینی در “توییتر”

به گزارش فارس به نقل از رسانه‌های فلسطین، پس از آنکه یکی از کارمندان دفتر نمایندگی سازمان ملل در امور انساندوستانه”اوچا” عکس یک کودک فلسطینی را که در حملات اخیر علیه غزه زخمی شده بود، در توییتر منتشر کرد تل‌آویو از این اقدام به خشم آمد.

در همین راستا نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل از “بان کی مون” دبیرکل این سازمان خواست که این کارمند اوچا در نوار غزه را برکنار کند.

وی همچنین تاکید کرد که انتشار این عکس خسارت‌های زیادی به اسرائیل وارد آورده است و سازمان ملل باید فورا از اسرائیل عذرخواهی کند.

نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل همچنین مدعی شد که این سازمان حقایق را به نفع فلسطینیان تحریف می‌کند.

وی مدعی شد که عکس این کودک مربوط به سال ۲۰۰۶ است که خبرگزاری رویترز آن را منتشر کرده است.

یکی از کارمندان اوچا با انتشار عکس یک کودک فلسطینی که در حملات اخیر صهیونیست‌ها به نوار غزه زخمی شده بود، در شبکه توییتر تحت عنوان “غزه در خون” نوشت: « یک طرف کودکی کشته شده و یک طرف دیگر پدری در غزه فرزندش را دفن می‌کند». 

پس از انتشار این عکس سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی سریعا اقدام به تحریف حقایق و فریب افکار عمومی جهان کرده و مدعی شد که این عکس جعلی و مربوط به سال ۲۰۰۶ است.

رژیم صهیونیستی هفته پیش طی چهار روز حمله به نوار غزه ۲۶ فلسطینی از جمله “زهیر القیسی” دبیرکل کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین را شهید و بیش از ۸۰ نفر دیگر را زخمی کرد.