- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

بازدید بیش از ۱٫۵ میلیون مسافر نوروزی از عسلویه

عسلویه نیوز” بخشدار عسلویه گفت: بیش از ۱٫۵ میلیون مسافر نوروزی از عسلویه بازدید می‌کنند.

خبرگزاری فارس: بازدید بیش از 1.5 میلیون مسافر نوروزی از عسلویه

 به گزارش عسلویه نیوز عبدالله نادری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عسلویه به عنوان پایتخت انرژی ایران شناخته می‌شود و هرساله جمعیت زیادی از اقشار دانشجویی، محققان و … در ایام تعطیلات نوروزی به این منطقه عزیمت می‌کنند و میزبانی از ایشان از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: برای ایام نوروز برنامه‌ریزی بسیار خوبی انجام شده و با تلاش دسته‌جمعی همه مسئولان شاهد وضعیت بسیار خوبی برای استقبال از مهمانان هستیم.

بخشدار عسلویه خاطرنشان کرد: سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و مسئولان ادارات و نهادها با فراهم کردن امکانات رفاهی، آماده استقبال از میهمانان و مسافران نوروزی در پایتخت انرژی کشور هستند.

نادری گفت: فراهم‌ کردن امکانات لازم برای استقرار میهمانان و مسافران نوروزی از مسائلی است که سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی مورد توجه قرار داده و فعالیت خود را در این راستا معطوف کرده است که لازم می‌دانیم از این اهتمام منطقه ویژه تقدیر کنیم.

وی تصریح کرد: کمپینگ‌ها و چادرهای متعدد بین راهی به منظور راهنمایی و کمک رسانی به مسافرین نوروزی ایجاد شده است و تلاش خود را بر ایجاد رفاه و آسایش حداکثری میهمانان نوروزی معطوف کرده‌ایم.

این مسئول ابراز کرد: در این چادرها و کمپینگ‌ها علاوه بر توزیع بسته های متعدد فرهنگی و ایمنی شامل لوح‌های فشرده، بروشور و پوسترهای متعدد، میهمانان نوروزی با موضوع ایمنی و نحوه رو به رو شدن با حوادث خاص منطقه آشنا می‌شوند.

نادری با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود بیش از ۱٫۵ میلیون مسافر نوروزی از عسلویه بازدید کنند یادآور شد: سال گذشته حدود ۱٫۳ میلیون مسافر نوروزی از پایتخت انرژی کشور بازدید کردند و نوروز امسال پیش‌بینی می‌کنیم بیش از یک و نیم میلیون مسافر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری منطقه عسلویه بازدید کنند.