- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

شهریار به تهران منتقل می‌شود

مدیر بیمارستان شهید بهشتی کاشان گفت:‌ پس از بررسی‌های دقیق خوشبختانه هیچ‌گونه شکستگی در بدن دایی دیده نمی‌شود و پارگی های پوست سر او نیز ترمیم شده‌است.


  دکتر حسینی در گفت‌وگوی با خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت علی دایی اظهار داشت: از همان دقایق ابتدایی که آقای دایی به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شد اقدامات لازم در بخش‌های مختلف بیمارستان برای مداوای وی انجام شد.

وی افزود:‌خوشبختانه باید بگویم پس از بررسی‌هایی که داشتیم مشکل وی جدی نیست و با توجه به صحبت‌هایی که شده احتمال این را می‌دهیم که دایی به تهران انتقال پیدا کند.

حسینی خاطرنشان کرد: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد شکستگی در بدن آقای دایی دیده نمی‌شود، همچنین پارگی‌های پوست سر او نیز ترمیم شده و می‌توانیم اعلام کنیم که مشکل وی تا حدود زیادی حل شده است.

وی یادآور شد:‌پزشکان بیمارستان شهید بهشتی تمام تلاش خود را انجام دادند و امیدوار هستیم که هر چه سریعتر شاهد سلامتی کامل آقای دایی باشیم.

حسینی در پایان در پاسخ به سوالی که آیا دایی امشب از بیمارستان شهید بهشتی مرخص خواهد شد یا خیر نیز گفت:‌ قبلا هم گفتم طبق صحبت‌هایی که شده احتمال این وجود دارد که ایشان به تهران منتقل و سایر بررسی‌ها بر روی وی انجام شود اما روی هم رفته مشکل خاصی دیگر دیده نمی‌شود.