- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

رونی و آگوئرو بازیکنان محبوب لیونل مسی

لیونل مسی ستاره جوان و ریز نقش باشگاه بارسلونا در صحبتهایی اعلام کرد که وین رونی، مهاجم انگلیسی یونایتد و سرخیو اگوئرو، مهاجم آرژانتینی سیتی بازیکنان مورد علاقه او هستند.


   مسی ۲۴ ساله که خیلی ها او را بهترین بازیکن تاریخ دنیای فوتبال می داند در صحبتهایی اعلام کرد که شیفته بازیهای لیگ برتر است و از این دو ستاره به عنوان بازیکنان محبوبش نام برد.

مسی در صحبتهایی به اسکای سپورتس گفت: بله. من بازیهای لیگ برتر را تماشا می کنم. لیگ برتر را دوست دارم. من دوستانی دارم که در لیگ برتر بازی می کنند و هر وقتی که بتوانم بازیهای آنها را دنبال می کنم. بازیکنان مورد علاقه من سرخیو آگوئرو و وین رونی هستند. واقعا این دو بازیکن را دوست دارم.»

این درحالی است که مسی ستاره شماره یک تیم گواردیولاست و در ۲۵ دیدار تیمش در رقابتهای لالیگا ۳۰ گل برای تیم کاتالان به ثمر رسانده است.

مسی با به ثمر رساندن ۵ گل از ۷ گل بارسا دردیدار با بایرلورکوزن که با برد ۱-۷ تیم کاتالان به اتمام رسید، اولین بازیکنی لقب گرفت که در تاریخ رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در یک بازی ۵ گل زده.

درپایان آن بازی بود که وین رونی در تمجید از مسی گفت:« مسی یک جوک و شوخی است .ازنظر من بهترین بازیکن تاریخ است.»

ستاره آرژانتینی از تمام این تعریف و تمجیدها احساس خوشحالی می کند ولی از اینکه بازیکنان تراز اول دنیا هم او را می ستایند، بیش از پیش خوشحال شده است.

مسی ادامه داد:« راستش را بخواهید، این فوق العاده است که رونی این حرفها را درمورد من می زند. نه فقط رونی؛ بازیکنان بزرگ دیگری دراین حرفه هستند که وقتی من ۵ گل زدم، چنین حرفهایی را برزبان آوردند.من واقعا از آنها مشترکم. خیلی خوشحالم که سایر بازیکنان از من حمایت می کنند؛ به ویژه بازیکنانی درحد و اندازه های رونی.»