- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

انتقال شهریار به تهران به تأخیر افتاد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: با تشخیص و توصیه پزشکان، انتقال علی دایی به تهران تا کسب هوشیاری کامل به تأخیر افتاد.


  محمدحسین اعرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: گرچه از لحاظ پزشکی دایی هوشیاری پس از عمل را به دست آورده اما به دلیل استفاده از داروهای مسکن و خواب‌آلودگی ناشی از استفاده این داروها به توصیه پزشکان، انتقال وی به تهران حداکثر تا فردا به تأخیر افتاد.

وی افزود: پس از انتقال علی دایی به بیمارستان شهید بهشتی در شب گذشته به دلیل جراحات در ناحیه سر و گوش در سمت راست و چپ تیم فوق تخصص جراحی با مدیریت دکتر غنی فوق تخصص جراحی ترمیمی به مدت بیش از سه ساعت مورد عمل جراحی قرار گرفت.

به گفته وی به علت کنده شدن پوست سر در ناحیه پیشانی دایی، وی مورد عمل جراحی ترمیمی قرار گرفت و همچنین عمل پیوند لاله گوش نیز روی ایشان صورت گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به ادامه مراقبت‌های ویژه از علی دایی خاطرنشان کرد: روند درمان بسیار رضایت‌بخش و سیر بهبودی نیز بسیار خوب است.

اعرابی آستانه تحمل درد علی دایی را از ویژگی‌های مثبت ایشان دانست و یادآور شد: این ویژگی دایی بیانگر رضایت‌مندی و تسلیم شدن ایشان در برابر تقدیر است که این خصیصه بسیار سزاوار تحسین است.

وی با بیان اینکه علی دایی پس از به دست آوردن هوشیاری از تلاش‌های دانشگاه علوم پزشکی کاشان و تیم پزشکی معالجش تشکر کرد افزود: امید داریم با توجه به سیر مثبت روند درمانی وی، این اسطوره ورزش کشور سلامت کامل خود را هر چه زودتر به دست آورد.