- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی در شهرستان کنگان

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان از اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی در شهرستان کنگان خبر داد.

خبرگزاری فارس: اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی در شهرستان کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان زینب حسینی ظهر امروز در نشست مسئولان بهداشت و درمان کنگان اظهار داشت: شبکه بهداشت کنگان در راستای تامین سلامت و آسایش شهروندان تمام تلاش خود را به کار گرفته و در این راستا از همه امکانات موجود بهره می‌گیریم.

 

وی افزود: شهرستان کنگان به دلیل واقع شدن در معرض آلاینده‌های زیست‌محیطی نیازمند توجه بیشتر به مسایل و مشکلات بهداشتی است و امیدوار هستیم تمام دستگاه‌ها نیز در این مسیر کمک کنند.

حسینی از اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی در شهرستان کنگان خبر داد و خاطر نشان کرد: با تلاش مسئولان شبکه بهداشت شهرستان کنگان همزمان با تعطیلات نوروزی طرح بسیج سلامت نوروزی در شهرستان کنگان اجرا می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان گفت: در راستای طرح بسیج سلامت نوروزی کشیک واحد بهداشت محیط و حرفه‌ای شبکه بهداشت و مراکز تابعه از روز یکم اسفند تاکنون فعال است.

حسینی ادامه داد: این برنامه در شهر عسلویه و کنگان اجرا می‌شود و هر روز یک کارشناس در ستاد و ۲ بازرس در این دو شهر مشغول به فعالیت خواهند شد.

وی از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته در این زمینه را بازدید از مراکز حساس و اقدامات قانونی لازم و همچنین بازدید از مراکز تفریحی و پارک‌ها، اماکن مذهبی عنوان کرد

این مسئول یادآور شد: پس از انجام بازدید، نواقص بهداشتی موجود به سازمان‌های ذیربط از جمله شهرداری‌ها، سازمان تبلیغات اسلامی و اداره اوقاف شهرستان اطلاع داده خواهد شد.

حسینی با بیان اینکه در این برنامه ۱۴ بازرس و کارشناس ستادی حضور دارند تصریح کرد: امیدوار هستیم با تدابیر اتخاذ شده، همه شهروندان و همچنین مسافران نوروزی در کمال سلامتی تعطیلات را سپری کنند.

وی یادآور شد: از همه ظرفیت شبکه بهداشت شهرستان برای رفاه و سلامت مهمانان نوروزی بهره می‌بریم.