ایجاد گمرک در بنادر نخل تقی و سیراف تصویب شد
تاريخ ارسال خبر : 20 مارس 2011 | ساعت 11:22 | کد خبر: 3788 | sv183 | چاپ این مطلب

معاون عمرانی استاندار بوشهر از تصویب ایجاد گمرک در بنادر نخل تقی و سیراف خبر داد.

به گزارش عسلویه نیوز؛ مسعود نصوری شنبه‌شب در نشست با مسئولان شهرستان کنگان اظهار داشت: شهرستان کنگان با وجود تاسیسات عظیم پارس جنوبی از مهم‌ترین و درآمدزاترین شهرستان‌هاست و نقش این شهرستان در اقتصاد و صنعت کشور غیر قابل انکار است.
وی افزود: عزم دولت برای توسعه و پیشرفت شهرستان کنگان جزم است و مصوبات بسیار ارزشمندی در سفر سوم دولت به عمران و آبادانی این شهرستان اختصاص یافت و مسئولان ارشد این شهرستان باید نسبت به اجرایی کردن این مصوبات تلاش کنند.
معاون استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: در آستانه نوروز قرار داریم و با توجه به موقعیت توریستی و گردشگری کنگان، مسئولان این شهرستان باید آمادگی لازم برای استقبال و پذیرایی از مهمانان را داشته باشند.
نصوری تصریح کرد: باید در ساحل‌سازی و زیباسازی شهرهای ساحلی تلاش بیشتری انجام شود و انتظار داریم که به گونه‌ای مدیریت شود که مهمانان نوروزی با شهرها و سواحل زیبایی در استان مواجه شوند که البته در چند سال اخیر در این راستا کارهای بزرگی انجام گرفته است.
وی به مصوبات ارزشمند دولت در کنگان اشاره کرد و گفت: اختصاص بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان برای عمران و آبادانی کنگان بسیار ارزنده است و با برنامه‌ریزی مناسب می‌توان استفاده خوبی از این مبلغ کرد.
معاون عمرانی استاندار بوشهر از تصویب ایجاد گمرک در بنادر نخل تقی و سیراف خبر داد و عنوان داشت: احداث گمرک در این بنادر اهمیت زیادی دارد و می‌تواند موجب تحول بسیار شگرفی در اقتصاد و بازرگانی این شهرستان شود و همه مسئولان باید برای استقرار گمرک در این بنادر تلاش کنند.
فرماندار کنگان نیز اظهار داشت: شهرستان کنگان دارای موقعیت استراتژیکی در اقتصاد و صنعت است و در حوزه انرژی این شهرستان موقعیت فوق‌العاده‌ای دارد و باید از این پتانسیل استفاده کنیم.
عباس تبرکی افزود: تمام شهرها و روستاهای کنگان برای استقبال از مسافران نوروزی آماده هستند و انتظار داریم که امسال تعداد مسافران افزایش پیدا کند.
وی ابراز داشت: برای توسعه زیرساخت‌های شهرستان باید همکاری و تعامل داشته باشیم و وزارت نفت نیز تاکنون عملکرد مطلوبی داشته و شاهد پیشرفت نسبتا خوبی در اجرای طرح‌ها هستیم.
در ادام نیز سایر مسئولان شهرستان به بیان نظرات خود پرداختند و خواستار تلاش همه مسئولان برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران شدند و بر تکریم مهمانان تاکید کردند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ