- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

مظلومی: بازی حساسی در پیش داریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: پیروزی مقابل نماینده ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا برای استقلال حیاتی است.


    پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار با نسف قارشی ازبکستان با اشاره به دیدار فردا اظهار داشت: بازی حساسی در پیش داریم و بعد از قهرمانی در جام حذفی برایمان مهم است که هر سه امتیاز را بگیریم.

وی افزود: تیم حریف تیم خوبی است و با وجود اینکه در دیدار گذشته ۴ بر ۲ شکست خورد اما اعتقاد دارم این تیم باید ۶ بر ۴ الجزیره را شکست می‌داد ما بازی راحتی در پیش نداریم و امیدوارم هواداران فردا در ورزشکاران حضور پیدا کنند تا این سه امتیاز مهم را کسب کنیم.

سرمربی تیم استقلال در خصوص مصدومان این تیم گفت: متأسفانه کیانوش رحمتی را در اختیار نداریم چون او باید روز پنجم فروردین پایش را جراحی کند و در این بین جباری و تیموریان نیز در اختیار ما نیستند. تیموریان از دو هفته دیگر رفته رفته آمده می‌شود و البته ساموئل را هم طی این چند روز به دلیل استراحت برایش تمرینات سبک در نظر گرفتیم اما مهم این است که بازیکنان‌مان با انگیزه و با غیرت بازی کنند.

مظلومی در خصوص این که چقدر از حریف خود شناخت دارید گفت: بازی‌های جام حذفی برایمان تمام شد و در این دو روز از بازیکنان خواستیم که جام حذفی را فراموش کنند. چون سال گذشته در دور رفت غفلت کردیم و تنها به خاطر یک گل از صعود به مرحله بعد بازماندیم سعی ما این است که این بار غفلت نکنیم و می‌دانیم که حریف به خاطر قهرمانی در مسابقات AFC کاپ در اینجا حضور دارند و در لیگ کشور ازبکستان نیز در جایگاه سوم هستند. ما بازی این تیم با الجزیره را تماشا کرده‌ایم و باید در بازی فردا نتیجه لازم را کسب کنیم.

سرمربی تیم استقلال در ادامه صحبت‌هایش در پاسخ به سؤالی که در ادامه راه چه مشکلاتی را در پیش دارید گفت: باید به هر شکل ممکن سه بازی را پیش سر بگذاریم و دو بازی را در خانه برگزار می‌کنیم این ۶ امتیاز برای ما و صعود به مرحله بعد حیاتی است و باید قبل از بازی آخر صعودمان را قطعی کنیم. برای این دو بازی مشکلی نداریم و با بازگشت مصدومان تیم قوی‌تر می‌شود.