- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

بردیف: استقلال را به خوبی آنالیز کرده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال نسف قارشی ازبکستان گفت: استقلال حریف سختی است اما ما به خوبی بازی‌های این تیم را آنالیز کرده‌ایم.


  روزیکول بردیف سرمربی تیم نسف قارشین ازبکستان در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال با اشاره به بازی فردا گفت: مسلما بازی سختی در پیش داریم اما این تیم را از قبل آنالیز کرده‌ایم و از اخبار باشگاه استقلال مطلع هستیم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه این برای چندمین بار است که در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا می‌کنیم گفت: اولین حضورمان در مسابقات آسیایی را تجربه می‌کنیم ولی سال گذشته در AFC کاپ حضور داشتیم و اتفاقا قهرمان هم شدیم. ما تجربه خوبی کسب کردیم و می‌دانیم که مسابقات لیگ قهرمانان آسیا سطح‌ بالاتری دارد اما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم بهترین عملکرد را انجام دهیم.

سرمربی نسف قارشی در خصوص تعطیلات نوروز و اینکه ممکن است تماشاگران کمی به ورزشگاه بیایند، گفت: ما می‌دانیم که در همه بازی‌ها نزدیک به ۷۰ هزار نفر برای تماشای بازی‌های استقلال به استادیوم می‌آیند البته برای ما فرقی ندارد و هر چه آن‌ها بیشتر بیایند بهتراست. در اینجا به مردم ایران فرا رسیدن نوروز را تبریک می‌گویم چون در ازبکستان ما نیز عید سعید نوروز داریم و مردم جشن می‌گیرند.

بردیف در پاسخ به این سؤال آیا برای بازی فردا مصدوم و یا محرومی دارید یا خیر، گفت؟ خوشبختانه در مسابقه فردا تمامی بازیکنان‌مان را به صورت آماده در اختیار خواهیم داشت.