- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

اثبات ولایتمداری در خدمت به جامعه و مستضعفین است

نماینده منتخب مردم دشتستان در مجلس نهم گفت: اثبات ولایتمداری در خدمت به جامعه و مستضعفین است.

خبرگزاری فارس: اثبات ولایتمداری در خدمت به جامعه و مستضعفین است

حجت‌الاسلام موسوی‌نژاد شامگاه یکشنبه در جمع مردم دشتستان با تبریک سال نو اظهار داشت: در سال جهاد اقتصادی شاهد موفقیت بسیار خوب نظام اسلامی بودیم و امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

وی با اشاره به وفاداری مردم به نظام و با تاکید بر برگزاری باشکوه انتخابات مجلس نهم افزود: تقدیم ۲۵۰ هزار شهید نشانه وفاداری و علاقه مردم به انقلاب است و این وفاداری در تمام عرصه‌ها به اثبات رسیده است.

این نماینده اصولگرای مجلس نهم وفاداری و همراهی مردم با نظام را در تک تک فراز و نشیب‌های ۳۳ ساله نظام مسبوق به سابقه و درخشان خواند و نقش‌آفرینی مردم در حوادث سال ۸۷ و فتنه ۸۸ را ناشی از بصیرت و هوشیاری مردم برشمرد.

موسوی‌نژاد همچنین با اشاره به خلق حماسه‌ای عظیم در انتخابات اخیر توسط مردم، اتحاد مردم را موجب یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: این مردم به سبب خلق حماسه‌ای عظیم شایسته تقدیر و تشکر هستند.

منتخب مردم دشتستان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی یادآور شد: رای مردم دشتستان رای به من نبوده بلکه رای به جبهه عدالتخواهی است که به یاری هم در راستای اعتلای آن خواهیم کوشید.

موسوی‌نژاد با اشاره به لزوم حذف چهره محرومیت، اثبات ولایتمداری را در خدمت به جامعه و مستضعفین دانست.

وی در ادامه با اشاره به لزوم حرکت جهادی زمامداران در راستای رخت بربستن محرومیت و مظلومیت از چهره منطقه افزود: تا زمانی که مردم محروم و مستضعف در سختی و مشقت زندگی می‌کنند نباید خواب راحت به چشم مسئولین بیاید.

نماینده مردم دشتستان در مجلس نهم بیان کرد: رای مردم به ما، رای به تفکر ارزشی و اعتقادات اسلامی بود لذا خود را خدمتگزار کوچک این تفکر ارزشی می‌دانم و به فضل الهی در کنار شما خواهم ماند.