گازرسانی به تمام شهرهای شهرستان دشتستان
تاريخ ارسال خبر : 19 مارس 2012 | ساعت 16:02 | کد خبر: 9573 | sv157 | چاپ این مطلب

عسلویه نیوز” مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از گازرسانی به تمام شهرهای شهرستان دشتستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: گازرسانی به تمام شهرهای شهرستان دشتستان

غلامعباس حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در دشتستان اظهار کرد: در سال جهاد اقتصادی بیشترین میزان گازرسانی در استان بوشهر انجام گرفت و رشد بسیار خوبی در گازدار کردن شهرها و روستاهای مختلف داشتیم.

وی افزود: در شهرستان دشتستان بیشترین میزان گازرسانی را شاهد بودیم و هم‌اکنون بیشتر شهرها و روستاهای این شهر گازدار هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از گازرسانی به تمام شهرهای شهرستان دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: در سال جاری گازرسانی به شهرهای برازجان، آبپخش، شبانکاره و سعدآباد و دالکی در دشتستان محقق شد و بخش عظیمی از گازرسانی به شهرهای تنگ‌ارم و بوشکان و کلمه نیز انجام گرفته که به زودی به نتیجه خوبی در این عرصه می‌رسیم.

حسینی تصریح کرد: امسال بیش از ۲۰۰ کیلومتر گازرسانی در دشتستان انجام گرفته که نشان‌دهنده تلاش بیش از پیش شرکت گاز در این شهرستان است.

وی گفت: در سال جاری عملیات گازرسانی به ۷ روستای استان نیز به طول ۸۱ کیلومتر محقق شده که در نیمه نخست سال آینده نیز شاهد گازرسانی به بیش از ۳۰ روستا خواهیم بود.

 مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر یادآور شد: اجرای بیش از ۲ هزار کیلومتر گازرسانی در شهرها و روستاهای مختلف استان طی ۲ سال اخیر از مهم‌ترین اقدامات مجموعه گاز استان است.

حسینی افزود: کیفیت‌بخشی به امر گازرسانی و رضایت خاطر شهروندان و سرعت بخشیدن به پروژه‌ها از مهم‌ترین اولویت‌های شرکت گاز استان در سال جاری بوده است.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ