۱۵ پرستار نمونه عسلویه تجلیل شدند
تاريخ ارسال خبر : 19 مارس 2013 | ساعت 23:42 | کد خبر: 24831 | sv158 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” در آیینی توسط سپاه عسلویه ۱۵ پرستار نمونه این منطقه تجلیل شدند.پرستار

به گزارش “عسلویه نیوز” بعد از ظهر امروز در آیینی که به همت سپاه خاتم‌الانبیاء عسلویه برگزار شد ۱۵ پرستار نمونه منطقه عسلویه مورد تجلیل قرار گرفتند.

فرمانده سپاه خاتم‌الانبیاء عسلویه در این مراسم ضمن گرامیداشت این روز و رشادت‌ها و فداکاری‌های حضرت زینب (س) که پیام‌آور کربلا بود، بر لزوم الگوبرداری بانوان از شخصیت حضرت زینب (س) تأکید کرد.

خلیل رفعتی اضافه کرد: تمامی پیشرفت‌ها و برکاتی که در میهن اسلامی شاهد هستیم به انقلاب و نظام اسلامی برمی‌گردد و تمام مردم و مسئولان باید به این مسئله دقت نظر داشته باشند.

وی یادآور شد: امروز دشمن تمام تلاش خود را برای تضعیف نظام به کار بسته و باید هوشیار باشیم و به دشمنان اجازه خودنمایی ندهیم.

فرمانده سپاه عسلویه ابراز داشت: باید وحدت داشته باشیم و با همدلی و اتحاد در مسیر ولایت فقیه حرکت کنیم تا به موفقیت برسیم.

رفعتی گفت: پرستاران نقش مهمی در سلامتی جامعه بر عهده دارند و تقویت پرستاران و حمایت از این قشر گامی ارزشمند است.

سرپرست مرکز بهداشت و درمان عسلویه نیز به مسائل و مشکلات بهداشتی در این منطقه اشاره کرد و ابراز داشت: مسئولان باید همت و تلاش مضاعف در مسیر رفع مشکلات بهداشتی داشته باشند.

محمد عبدالله بر لزوم راه‌اندازی بیمارستان جدید عسلویه تأکید کرد و افزود: روند احداث بیمارستان عسلویه باید تسریع شود تا این بیمارستان که از نیازهای مهم این شهرستان است راه‌اندازی شود.

وی اضافه کرد: در دولت نهم و دهم در حوزه بهداشت و درمان اقدامات مؤثری انجام گرفته و این امر موجبات بهبود وضعیت بهداشتی شده است.

در پایان به تعداد ۱۵ نفر از پرستاران به رسم یادبود هدایایی تقدیم شد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ