کتابخوانه یک نهاد عمومی و خدمت به مردم وظیفه اصلی آن است
تاريخ ارسال خبر : 20 مارس 2013 | ساعت 0:09 | کد خبر: 24834 | sv151 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” جلسه انجمن کتابخانه های عمومی بخش عسلویه با حضور همه اعضاء در محل بخشداری برگزار شد.انجمن کتابخانه

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” سید محمد احمدپور بخشدار ویژه عسلویه با اشاره به ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی در بین آحاد مردم اظهار داشت: امکانات کتابخانه ها بایستی منطبق با خواسته های عموم مردم مهیا شود و مسئولین شهرها و روستاها همچنین شهرداری ها اهتمام جدی نسبت به این موضوع نشان دهند تا در جهت رفع مشکلات موجود گام های مثبتی در جهت نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی در بین مردم بویژه جوانان برداشته شود.

بخشدار ویژه عسلویه افزود: با توجه راهکارهای پیشنهاد شده خروجی جلسات انجمن باید در جهت افزایش سرانه مطالعه و کتابخوان نمودن همه اقشار جامعه و با هم اندیشی و همکاری اعضاء اقدامات مطلوبی در این راستا انجام و به تصویب برسد.

سید محمد احمدپور معاون فرماندار و بخشدار ویژه عسلویه با تاکید بر اینکه کتابخانه ها بایستی در جهت ارائه خدمات به قشر جوان محدودیت زمانی را کنار بگذارند اظهار داشت: کتابخوانه یک اداره نیست بلکه یک نهاد عمومی است که خدمت به عموم مردم از وظایف اصلی آن است و هر زمانیکه مردم نیاز داشته باشند باید در جهت ارائه خدمات به مردم پیش قدم باشند.

احمدپور افزود: با توجه به اینکه دانش آموزان در حال حاضر خود را آماده حضور در کلاس های تقویتی کنکور می نمایند کتابخانه بایستی امکانات خود را با خواسته های آنان تطبیق دهند تا دانش آموزان به نقطه ای از خودباوری برسند که وجود کتابخانه مکانی در جهت ارتقاء بار علمی آنان به شمار آید.

وی در پایان توجه بیشتر و برنامه ریزی مدون با توجه به امکاناتی که در منطقه وجود دارد را از مسئولین خواستار شد.

در ابتدای این جلسه ضمن بررسی مشکلات کتابخانه ها و پیگیری مصوبات جلسه قبل مقرر گردید هر یک از شهرداری ها نسبت به تعیین یک واحد از اتاق ها بعنوان کتابخانه جهت استفاده عموم مردم اقدام نمایند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ