- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

پروژه جدید سیتی، جذب ستاره جوان لیل

آدن هازارد، بازیکن ۲۱ ساله اهل بلژیک است که از سال ۲۰۰۷ به تیم لیل فرانسه پیوست و در طول این مدت ۱۸۲ بار برای این تیم به میدان رفت و توانست ۴۲ گل برای لیل به ثمر برساند.


  این روزها خبرهای بسیاری مبنی بر تمایل بسیاری از تیم های بزرگ اروپایی برای به خدمت گرفتن آدن هازارد ، هافبک تهاجمی لیل فرانسه به گوش می رسد ، اما در این میان منچسترسیتی شانس بیشتری را برای انجام این انتقال خواهد داشت ، چراکه پول و سرمایه بیشتری در این راه خواهد گذاشت.

سیتی با در نظر گرفتن مبلغی درحدود ۳۵ میلیون یورو ، عزم خود را برای جذب این بازیکن استوار ساخته است.

این بازیکن در تمام رده های سنی تیم ملی بلژیک بازی کرده است و  ۲۶ بار نیز پیراهن تیم ملی بلژیک را برتن کرده است. هازارد سابقه زدن یک گل ملی و دادن ۸ پاس گل را در کارنامه دارد.

هازارد در این فصل لوشامپیونه برای تیم لیل بسیار درخشان بازی کرده است و توانسته در ۲۸ بازی ۱۲ گل بزند و ۹ پاس گل بدهد. او در جدول برترین گلزنان لوشامپیونه در رده سوم قرار دارد.

شب گذشته بازی دو تیم لیل و والنسین درحالی برگزار شد که روبرتو مانچینی در ورزشگاه اختصاصی شهر لیل حضور یافت و شاهد بازی این دوتیم بود. این بازی در شرایطی با نتیجه ۴-۰ به سود لیل به پایان رسید که هازارد توانست در دقیقه ۱۸ اولین گل تیمش را به ثمر برساند.

مانچو که برای بررسی شرایط بازی آدن هازارد به فرانسه رفته بود ، با دیدن گلزنی این هافبک تهاجمی برای ارائه پیشنهاد خرید این بازیکن مصمم تر از گذشته شد. سران سیتی نیز پس از حصول اطمینان از سوی سرمربی خود ، از امروز به دنبال انجام این انتقال می باشند.

نکته قابل توجه آن است که هفته قبل نیز سر الکس فرگوسن ، سرمربی شیاطین سرخ برای بررسی عملکرد این بازیکن به فرانسه سفر کرده بود.

هری ردنپ ، سرمربی با تجربه و کارآزموده تاتنهام نیز هفته گذشته به شدت از این بازیکن بلژیکی تمجید کرد و نحوه بازی و گلزنی او را تحسین کرد. از سوی دیگر دانیل لوی ، مدیر ورزشی باشگاه تاتنهام نیز ابراز تمایل کرده است که در صورت تمایل این بازیکن و باشگاه لیل ، حاضر است مبلغ ۳۵ میلیون یورو را برای به خدمت گرفتن این بازیکن بپردازد.

همین امر سبب شد تا سران سیتی برای به خدمت گرفتن این بازیکن تعجیل نمایند و مانچینی را برای بررسی بازی این بازیکن به فرانسه اعزام کردند.

هازارد در مصاحبه با یکی از شبکه های تلویزیون فرانسه گفت : من از حضور مانچینی در ورزشگاه مطلع بودم و این امر انگیزه خاصی را به من داد.

قبل از بازی رودی گارسیا ، مدیر ورزشی لیل ، مرا از حضور مانچو مطلع کرده بود و این امر به شدت مرا شگفت زده و خوشحال کرد. من به هیچ وجه انتظار چنین امری را نداشتم. من در این بازی با تمام انگیزه بازی کردم و سعی کردم در بالاترین سطح ممکن توانایی های خودم را ارائه دهم.

من در آینده در این رابطه فکر خواهم کرد ، اما در حال حاضر تمام تمرکزم بر روی بازی های این فصل لیل است.

این ستاره بلژیکی در ادامه افزود که پیش از این تیم منچستریونایتد نیز خواهان به خدمت گرفتن او بوده است و سر الکس فرگوسن نیز برای مشاهده بازی او به فرانسه آمده است.

او در رابطه با آینده حرفه ای خود گفت : من تمامی پیشنهادات را بررسی خواهم کرد و بهترین آن ها را انتخاب خواهم کرد.