- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

تلاش رسایی برای تغییر لاریجانی

چهره شاخص جبهه پایداری در حاشیه سوال مجلس از رئیس جمهور با اشاره به اینکه در برخوردهای اخیر صورت گرفته با رسانه های ارزشی متاسفانه خوب عمل نشده است تاکید کرد برای رفع این مشکل به مجلس هشتم امیدی نیست .

حجت الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار صراط با اشاره به حمایت های غیر معمول چهره های سیاسی از یکدیگر تصریح کرد: در ماجرای فیلتر شدن اپیدمی رسانه ها در آستانه انتخابات مجلس نهم متاسفانه روابط فامیلی نقش پررنگی را ایفا کرد و در این زمینه تا وقتی علی لاریجانی در مسند ریاست مجلس باقی است اوضاع و شرایط به همین منوال است .

عضو کمسیون فرهنگی مجلس همچنین اضافه کرد : تجربه مجلس هشتم قطعا نمایندگان را به سمتی خواهند برد که در مجلس نهم ترجیح دهند فرد دیگری ریاست مجلس را در دست بگیرد .

رسایی ادامه داد : متاسفانه قضایای اخیر نشان داد تحمل در برخی روسای قوا کم است . ما قطعا در روزهای باقیمانده از مجلس هشتم هم تمام تلاش خود را می کنیم که جلوی برخورد با رسانه ها گرفته شود و همچنین برای مجلس نهم هم تلاش می کنیم که فرد دیگری سکان هدایت مجلس را به دست گیرد .