- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

دیده‌بان حقوق بشر: مخالفان نظام سوریه به آدم‌ربایی، شکنجه و کشتار پرداخته‌اند

به گزارش سرویس اجتماعی “بوشهرنیوز [1]” تیمور یزدانشناس با اشاره به سفر سال گذشته مقام معظم رهبری به پایتخت انرژی ایران اظهار داشت: سفر معظم له به کنگان در ابتدای سال جهاد اقتصادی موجب شد تا بسیاری از صنعتگران و تولیدگران با جدیت بیشتری فعالیت خود را آغاز کرده و امروز بسیاری از فازهای پارس جنوبی به دست صنعتگران داخلی در حال اتمام است.
 
وی با بیان این که امسال نیز سال جهاد اقتصادی با زمینه تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اعلام شده است، به “بوشهرنیوز” گفت: امروز در تمام نقاط کشور این ظرفیت وجود دارد و باید به صورت جدی و عملی وارد عرصه شد.
 
یزدانشناس ادامه داد: اگر تولید ملی اتفاق بیفتد صنعت، فرهنگ کار و در نتیجه اشتغالزایی رقم خواهد خورد.
 
فرماندار کنگان با بیان این که همه باید به طور جدی و عملی وارد شوند ابراز امیدواری کرد بانک ها به عنوان موتور محرکه تولید حمایت عملی داشته باشند.
 
یزدانشناس با بیان این که با نهادینه شدن تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی می توان به خودکفایی رسید، ابراز داشت: همه باید کمک کنند تا استقلال کار رقم خورده و بیانات مقام معظم رهبری در این زمینه نیز محقق شود.
 
فرماندار کنگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افتتاح سفره خانه سنتی در شهر کنگان در اولین روز سال ۹۱ به “بوشهرنیوز” گفت: امروز در کنگان در راستای اشتغالزایی، بزرگترین رستوران و سفره خانه بخش خصوصی  با سرمایه ای بیش از ۴۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.
 
وی همچنین از افتتاح یک هتل دیگر در کنگان در نیمه اول فروردین ماه سال جاری خبر داد و تصریح کرد: باید با افتتاح طرح ها و پروژه های کوچک و بزرگ گام های اساسی و عملی در راستای اشتغالزایی برداشته شود.