- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

استقلال مقابل نسف‌قارشی متوقف شد

استقلال مقابل نسف‌قارشی متوقف شد

تیم فوتبال استقلال مقابل نسف‌قارشی متوقف شد و به تک امتیاز قناعت کرد.


 دیدار تیم های استقلال و نسف قارشی ازبکستان از هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی در حضور ۴۱ هزار و ۲۰۰ تماشاگر (طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه) آغاز شد و با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 این بازی چندان جذاب نبود و استقلال نتوانست نمایش خوبی داشته باشد و از امتیاز میزبانی استفاده کند. در آن سوی میدان نسف قارشی در ضد حملات فرصت های خوبی ایجاد کرد ولی در نهایت بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا عیدی آبی‌ ها به هوادارانشان به بعد از عید و بازی ۱۵ فروردین با الجزیره امارات موکول شود.

 داور این مسابقه عبدالله محمد الهلالی از عمان بود. وی به بوسکوویچ از نسف قارشی کارت زرد نشان داد.

 در دیگر دیدار همزمان این گروه الجزیره امارات با نتیجه ۳بر ۲ بر الریان قطر غلبه کرد.بدین ترتیب الجزیره با ۶امتیاز در صدر این گروه قرار گرفت و استقلال که در هفته اول الریان را شکست داده بود با تساوی در بازی امروز ۴ امتیازی شد و در رده دوم قرار گرفت. نسف قارشی با یک امتیاز سوم شد و الریان نیز بدون امتیاز در رده چهارم قرار گرفت.

 ترکیب استقلال:

مهدی رحمتی، پژمان منتظری، میثم حسینی، حنیف عمران زاده، علی حمودی( ۸۵ – محسن یوسفی)، خسرو حیدری، فریدون زندی، مهدی امیرآبادی، ساموئل، آرش برهانی (۸۱- اسماعیل شریفات) و یرکوویچ(۶۵- میلاد میداودی)

 سرمربی: پرویز مظلومی